کد خبر : 1700953 | 18 مرداد 1399 ساعت 23:25 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان است

لوتار ماتیوس، هافبک سابق بایرن مونیخ به تمجید از شرایط این روزهای این باشگاه پرداخت.

لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده بایرن مونیخ در مقطع بعد از شیوع کرونا باعث شده بسیاری آنها را بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بدانند. لوتار ماتیوس مدعی شد شرایط در اردوی بایرن مونیخ مساعد است و او البته به تمجید از رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی باواریایی ها نیز پرداخت.

 

لوتار ماتیوس گفت: "انگیزه و طمع به موفقیت به طور خودکار برای هر بازیکنی در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. اما شما نباید خود را تحت فشار بیش از حد قرار دداده و باید با آرامش و راحتی کارتان را انجام دهید، و این همان چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند. به عنوان مثال جاشوا کیمیچ بسیار جاه طلب است، اما او مثل 30 ساله ها با آرامش بازی می کند.

 

1516508

 

همچنین دیگر لازم نیست که من در مورد لواندوفسکی چیز دیگری بگویم و او نمایش های فوق العاده ای را ارائه داده است. از نظر من من او در حال حاضر نه تنها بهترین مهاجم جهان، بلکه بهترین بازیکن نیز است.

 

هانسلی فلیک موفق شده بازیکنانی مانند تیاگو، فیلیپ کوتینیو و لوکاس هرناندز را راضی نگه دارد، حتی اگر همیشه این بازیکن در ترکیب اصلی تیم قرار نگیرند. شرایط چند ماه گذشته نشان داده که ترکیب بایرن از نظر شخصیتی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و هیچ گونه ناراحتی و نارضایتی در داخل وجود نداشته است. هدف اصلی همه قهرمانی در لیگ قهرمانان است و این تنها هنگام اتحاد امکان پذیر می شود."

دیدگاه‌ها