کد خبر : 1700947 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:46 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 4 - نیروی زمینی 1

لیگ یک / روانخواه حریف همشهری‌هایش نشد

تیم فوتبال فجر سپاسی توانست در یک دیدار پر گل از سد نیروی زمینی بگذرد تا امیدهای این تیم پایین جدولی برای بقا به کمترین حد خودش برسد.

لیگ یک / روانخواه حریف همشهری‌هایش نشد

به گزارش"ورزش سه"، در شیراز و از هفته 33 لیگ دسته یک، دو تیم فجر شهید سپاسی و نیروی زمینی در شرایطی کاملاً متفاوت رودرروی هم قرار گرفتند. از طرفی میزبان که دغدغه‌ای برای صعود و سقوط حس نمی‌کرد به مصاف شاگردان امید روانخواه رفت که احتیاج بسیار زیادی به سه امتیاز این دیدار داشتند.

 

در این دیدار که همراه با بازی گل ریحان و شهرداری تبریز پرگل‌ترین بازی‌های این هفته به شمار می‌رفت، درمجموع 5 گل از خط دروازه‌ها گذشت که سهم شاگردان داود مهابادی 4 گل در برابر تک‌گل نیروی زمینی بود.
فجری‌ها ابتدا در دقیقه 7 توسط بابامحمدی دروازه نیروی زمینی باز کردند و در ادامه همین نیمه در دقیقه 45 توسط حمید نعمتی به گل دوم دست یافتند.

 

در نیمه دوم حملات فجر بازهم ادامه پیدا کرد تا اینکه اسماعیل بابایی در دقیقه 56 نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.


ده دقیقه پس از گل فجر سپاسی، نیروی زمینی توانست یکی از این 3 گل را پاسخ دهد، اما این پایان کار نبود چراکه احسان الوان زاده در دقیقه 74 نتیجه بازی را به 4 بر یک تغییر داد تا فجری در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دست یک مکان 11 قرار بگیرند.

 

اما شاگردان جوان روانخواه درحالی‌که این شکست می‌توانست به معنی سقوط این تیم باشد، باید ممنون بادران باشند که توانست سپیدرود را با گل دقایق پایانی شکست دهد تا امیدهای نیروی زمینی کاملاً از بین نرود.

این تیم حالا با 32 امتیاز در رده 16 جدول با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های ملوان و رایکا که هرکدام 34 امتیازی هستند جای گرفت که حالا می‌توان گفت برای ماندن در لیگ دسته یک به معجزه احتیاج دارد.


آن‌ها هفته آینده میزبان گل ریحان خواهند بود که در این هفته شهرداری تبریز را با 5 گل شکست داد.

دیدگاه‌ها