کد خبر : 1700944 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:31 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ۲- استقلال خوزستان صفر؛

لیگ یک/ ما هم شانس لیگ برتری شدن داریم!

شاگردان محسن عاشوری موفق به کسب پیروزی ارزشمندی مقابل استقلال خوزستان شدند.

لیگ یک/ ما هم شانس لیگ برتری شدن داریم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ یک فوتبال ایران، تیم خوشه طلایی ساوه که یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه شهید چمران ساوه مقابل تیم استقلال خوزستان قرار گرفت.

 

استقلال خوزستان در دقیقه ۶ یک موقعیت جدی به وجود آورد که خزایی‌فرد، دروازه‌بان خوشه طلایی با دو واکنش پیاپی اجازه نداد این توپ تبدیل به گل شود و در دقیقه ۸ نیز ارسال داوودی از جناح راست زمین و ضربه سر دغاغله به تیرک عمودی دروازه خوشه طلایی اصابت کرد تا این تیم با خوش شانسی دروازه‌اش بسته بماند.

در دقیقه ۱۲ ضربه سر سرفراز روی توپ ارسالی از میانه زمین توسط فرزین گروسیان مهار شد ولی پس از آن دوباره استقلال خوزستان یک موقعیت جدی دیگر در دقیقه ۲۷ به وجود آورد که حرکت در عرض و شوت رامین داووی با کمترین اختلاف از روی دروازه خوشه طلایی به بیرون رفت.

 

دغاغله در دقیقه ۳۸ با شوت روی پای چپ از پشت محوطه جریمه دروازه خوشه طلایی را تهدید کرد که خزایی‌فرد باز هم توپ را در اختیار گرفت.

خوشه طلایی که به دنبال برتری خانگی بود در دقیقه ۳۹ با شوت تماشایی سجاد اژدر از پشت محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند و در نیمه نخست به برتری رسید.

 

رضا معقولی در دقیقه ۵۴ با شوت محکم از روی ضربه ایستگاهی که با دفع ناقص گروسیان همراه شد، گل دوم خوشه طلایی را زد تا شاگردان عاشوری در آستانه برتری خانگی قرار بگیرند.

در ادامه سید محمد حسینی در دقیقه ۵۴ و رضا یزدان‌دوست در دقیقه ۸۰ از زمین اخراج شدند تا استقلال خوزستان بدون دو مدافع خود به بازی ادامه دهد و نتواند نتیجه را جبران کند تا خوشه طلایی ساوه به برتری ۲ بر صفر دست یابد.

خوشه طلایی با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و پشت سر آلومینیوم اراک و مس کرمان ۶۰ امتیازی در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت؛ اکنون شاگردان عاشوری امیدوار هستند در هفته پایانی آلومینیوم و مس امتیاز از دست دهند تا آنها با برتری مقابل داماش لیگ برتری شوند.

دیدگاه‌ها