کد خبر : 1700925 | 18 مرداد 1399 ساعت 20:49 | 98.5K بازدید | 9 دیدگاه

یا جای من است یا ساری؛

رونالدو در مرز انفجار؛ او سرمربی را برکنار کرد؟

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو به هیچ وجه از شرایط فعلی در یوونتوس رضایت ندارد.

رونالدو در مرز انفجار؛ او سرمربی را برکنار کرد؟


به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان علیرغم کریستیانو رونالدو برابر لیون باعث شد مائوریتسیو ساری زودتر از حد انتظار و تنها یک سال بعد از پذیرش هدایت بیانکونری این تیم را ترک کند و به نظر می رسد کریستیانو رونالدو در رقم خوردن این تصمیم از سوی مدیران یوونتوس نقش داشته است.

 

اگرچه دیشب موضع باشگاه یوونتوس حمایت از ساری بود، اما کمتر از 24 ساعت بعد از حذف مقابل لیون او اخراج شد و نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی خبر از ناامیدی کریستیانو رونالدو از شرایط داده است. ستاره پرتغالی در زمین احساس تنهایی می کند و ابن بازیکن قادر نیست تمام بار موفقیت تیمش را به دوش بکشد.

 

1517778

 

کریستیانو رونالدو دیشب با زدن گل شماره 37 در فصل جاری رکورد تمام تاریخ یوونتوس را شکست، اما این درخشش فوق العاده نیز برای موفقیت بانوی پیر کافی نبود. یوونتوس این بازیکن پرتغالی را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان جذب کرد و کارنامه رونالدو نیز فوق العاده است. از زمان حضور او، تمام گل های یوونتوس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان توسط رونالدو به ثمر رسیده، اما این درخشش نیز برای قهرمانی کافی نبوده است.

 

به نظر می رسد تنها شکست برابر لیون عامل اخراج ساری نبوده و او مدت هاست با چند بازیکن در رختکن بحث داشته و رابطه این سرمربی با مدیریت نیز چندان مساعد نبوده است.

 

1517929

 

حتی مومبلانو، خبرنگار ایتالیایی امروز فاش کرد رونالدو به مدیران یوونتوس تاکید کرده در صورت ماندن ساری در این تیم، او تورین را ترک خواهد کرد و در واقع به نظر می رسد آنیلی بین ساری و رونالدو، ستاره پرتغالی را انتخاب کرده است. از همان ابتدای فصل و عصبانیت رونالدو بعد از تعویض مقابل میلان نیز مشخص بود رابطه خوبی بین او و ساری برقرار نیست. این اتفاق در ادامه فصل یکی دو بار دیگر نیز رخ داد و باشگاه هر بار تلاش کرد شرایط را آرام جلوه دهد.

 

رونالدو دیشب تمام تلاش خود را برای صعود در مقابل لیون انجام داد و دو بار نیز دروازه حریف را باز کرد. هواداران یوونتوس تصور می کردند اتفاقات بازی برگشت فصل قبل مقابل اتلتیکومادرید در حال تکرار است، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بانوی پیر ناباورانه با لیگ قهرمانان وداع کرد.

 

1517781

 

پاری سن ژرمن همچنان به دنبال کریستیانو رونالدو است و مدیران یوونتوس می دانند شانس جدایی این ستاره 35 ساله وجود دارد. در واقع مسیر پروژه بیانکونری باید تغییر کند و با توجه به اینکه رونالدو در زمین احساس تنهایی می کند، باید انقلاب بزرگی در این تیم صورت گیرد.

 

آندره آنیلی دیشب به سرعت بعد از بازی تاکید کرد رونالدو در یوونتوس خواهد ماند و امکان جدایی او در تابستان وجود ندارد. اما قهرمانی با سومین تیم بعد منچستریونایتد و رئال مادرید در لیگ قهرمانان تبدیل به وسواس برای ستاره پرتغالی شده و این روند بعید است رونالدو را به هدفش برساند.

دیدگاه‌ها