کد خبر : 1700916 | 18 مرداد 1399 ساعت 20:19 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو- بارسلونا؟ شایعه است

آلبرتو یاکه، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز شایعات انتقال این بازیکن به بارسلونا را تکذیب کرد.

لائوتارو- بارسلونا؟ شایعه است

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد ابراز علاقه بارسلونا به خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر منتشر شده بود. البته مقاومت مدیران نراتزوری در نهایت باعث شده بارسلونا از جذب لائوتارو عقب نشینی کند و آلبرتو یاکه نیز با تصدیق این موضوع مدعی شد موکلش از بازی کردن برای اینتر به طور کامل رضایت دارد.

 

1517034

 

آلبرتو یاکه گفت: "شایعات انتقال به بارسلونا؟ لائوتارو مارتینز یک فصل درخشان را پشت سر گذاشت، او هنوز هم باید در لیگ اروپا با لباس اینتر بازی کند و من امیدوارم اینتر بتواند با غلبه بر رقیب به فینال این رقابت ها راه پیدا کند. جدایی لائوتارو بیشتر اخباری است که در رسانه ها دیده می شود و خیلی به واقعیت نزدیک نیست. لائوتارو با اینتر قراردادی سه ساله دارد و از بازی کردن برای این تیم به طور کامل خوشحال است.

 

من هیچ وقت به لائوتارو توصیه و نصحیتی نکرده ام و البته حالا چنین چیزی لازم نیست. لائوتارو همیشه بازیکن کاملی بوده، البته در کودکی او دچار لغزش ها و مرتکب خطاهای غیر ضروری زیادی شده، اما در ادامه رشد کرد و مسائل زیادی را یاد گرفت. در دوران نوجوانی لائوتارو چیزهای زیادی آموخت و به بازیکن امروز تبدیل شد."

دیدگاه‌ها