کد خبر : 1700911 | 18 مرداد 1399 ساعت 19:48 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

حقیقی می‌تواند دوباره به تیم ملی برگردد

مرفاوی:بعد از گل میری به استقلال گفتند شانسی است

مربی باتجربه نساجی مازندران به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم بعد از نتایج موفق چند هفته اخیر پرداخت.

مرفاوی:بعد از گل میری به استقلال گفتند شانسی است

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی که در بازگشت به لیگ برتر به عنوان عضو کادرفنی نساجی مازندران در کنار محمود فکری قرار گرفته، درباره شرایط این تیم بعد از پیروزی ارزشمند مقابل سپاهان گفته: با توجه به شناختی که از سپاهان داشتیم برنامه‌ریزی کردیم و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی خارج از خانه را به دست آوردیم. ما برنامه داشتیم که زود گلزنی کنیم و بتوانیم نتیجه را در دست نگه داریم که این بازی را یک بر صفر بردیم. سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است که فشار زیادی روی دروازه ما آورد. 4 بار تیرک دروازه ما را لرزاندند و خیلی هم خوب و هجومی بازی کردند. ما سرسختانه از گل‌مان دفاع کردیم و بچه‌های ما با زحمت توانستند این گل را حفظ کرده و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

 

مرفاوی درباره درخشش حقیقی و احتمال بازگشت او به تیم ملی گفت: حقیقی در این چند بازی توانمندی خود را نشان داده و می‌توانند جزو گزینه های اسکوچیچ باشد و دوباره به تیم ملی برگردد. عملکرد او واضح و خوب است و وقتی او از لحاظ فنی عملکرد مناسبی داشته بالاخره باید به حقش برسد و مربی تیم ملی هم او را زیر نظر داشته باشد. از نظر من او می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.

او درباره عملکرد نساجی طی 8 بازی اخیر با محمود فکری گفت:‌ بالاخره این نتیجه تلاش تیمی ما از لحاظ فنی و روحی روانی است. ما انسجام تیمی خوبی داریم و بچه‌ها خیلی با هم هماهنگ هستند. با توجه به دستوراتی که کادرفنی به بازیکنان می‌دهد با تمرکز بالا پیاده می‌شود که تاکتیک تیمی می‌تواند برای ما نتیجه کسب کند.

 

صمد مرفاوی درباره دو گل دیدنی از محمد میری مقابل استقلال و سپاهان هم گفت: این توانمندی اوست و گلی که او برابر استقلال زده بود همه گفتند که چند سال یکبار چنین گلی به ثمر می‌رسد اما مقابل سپاهان نشان داد که دوباره می‌تواند تکرار کند و گلزنی‌های او به هیچ عنوان شانسی نیست.

 

دیدگاه‌ها