کد خبر : 1700908 | 18 مرداد 1399 ساعت 19:40 | 50.8K بازدید | 5 دیدگاه

گزینه های عجیب یوونتوس برای جانشینی ساری

خیلی سریع رسانه های ایتالیایی شروع به معرفی نامزدهای جانشینی مائوریتسیو ساری کرده اند.

گزینه های عجیب یوونتوس برای جانشینی ساری

به گزارش "ورزش سه"، فصل به بدترین شکل ممکن برای یوونتوس به اتمام رسید و مائوریتسیو ساری تنها یک سال بعد از پذیرش هدایت این تیم از سمت خود برکنار شد. حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان و البته اختلاف با مدیریت و برخی بازیکنان از عوامل اصلی جدایی زودهنگام این سرمربی ایتالیایی بعد از یک سال بود.

 

1515570

 

اما در همین ساعات اخیر نام های زیادی برای جانشینی ساری مطرح شده است. مائوریتسیو پوچتینو و سیمونه اینزاگی دو گزینه اصلی یوونتوس هستند و اخباری در مورد احتمال بازگشت مکس آلگری نیز به رختکن این تیم مطرح شده است. اما اسپورت مدیاست مدعی شد آندره آ پیرلو، سرمربی جوان ایتالیایی ممکن است در اولین گام دوران مربیگری اش هدایت یوونتوس را بر عهده گیرد.

 

پیرلو چندی قبل به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شد و همان وقت نیز در رسانه ها عنوان شد او در حال آماده شدن برای پذیرش هدایت تیم اصلی است، اما اتفاقات اخیر ممکن است زودتر از موعد انتظار او را به نیمکت یوونتوس برساند. همچنین از دیگر گزینه ها می توان از لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر نام برد که در حال حاضر بیکار است و می تواند خیلی سریع با بیانکونری به توافق برسد. علیرغم علاقه شدید یوونتوس به زین الدین زیدان، به نظر نمی رسد رئال مادرید حتی یک درصد هم تمایلی به قطع همکاری با این سرمربی موفق فرانسوی داشته باشد.

دیدگاه‌ها