کد خبر : 1700878 | 18 مرداد 1399 ساعت 16:38 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

پپ گواردیولا و انتقام از رئال پس از شش سال

پپ گواردیولا پس از شش سال بالاخره فرصت انتقام از رئال را پیدا کرد و به خوبی نیز از آن استفاده کرد.

پپ گواردیولا و انتقام از رئال پس از شش سال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با زیدان سرانجام در لیگ قهرمانان تسلیم شد. زیدان از زمانی که هدایت رئال را پذیرفته، هرگز در مراحل حذفی لیگ قهرمانان کنار نرفته بود. 9 دور حذفی و موفقیت در همه آنها که با سه قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ نیز همراه بود.

سال 2016 رئال یک بار تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان هم پیش رفته بود. کهکشانی ها در زمین ولفسبورگ با دو گل باختند ولی با درخشش رونالدو در بازی برگشت و هت تریک او توانستند راهی دور بعد شوند و در نهایت عنوان قهرمانی را هم کسب کردند اما پپ گواردیولا به طلسم زیدان پایان داد.

 

 

1517900

 

 

سرمربی کاتالان دو بار برابر رئال در لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

سال 2011 زمانی که مورینیو مربی رئال بود و پپ در بارسا حضور داشت، در نیمه نهایی شاهد ال کلاسیکویی جذاب بودیم. بارسای پپ با برتری 3-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال رفت و قهرمان شد اما سال 2014 وقتی پپ سرمربی بایرن بود و هدایت رئال را کارلو آنچلوتی برعهده داشت و زیدان هم دستیار او بود، کهکشانی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 5-0 بایرن را شکست دادند و به فینال رفتند تا دهمین قهرمانی این تیم در چمیپونزلیگ رقم بخورد.

 

 

1517902

 

 

پپ برای انتقام آن دو شکست تاریخی، به شش سال زمان نیاز داشت و سرانجام دیشب با حذف رئال نفس راحتی کشید. پپ در نشست خبری بازی با رئال گفته بود که شکست این تیم همیشه به او انگیزه مضاعفی می دهد. پپ پس از سال 2011 دیگر نتوانسته تیم هایش را قهرمان چمپیونزلیگ کند. در لیسبون طلسم او شکسته می شود؟

 

 

دیدگاه‌ها