کد خبر : 1700876 | 18 مرداد 1399 ساعت 16:29 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازوبند کاپیتانی جوانان بر بازوی هافبک سپاهان

تیم جوانان دیروز در اولین بازی دوستانه خود با مربیگری پرویز مظلومی به مصاف تیم بزرگسالان میلاد مهر تهران رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز و با انجام تمرین ریکاوری اولین اردوی آماده سازی تیم جوانان زیرنظر پرویز مظلومی پایان یافت. در دیدار یاد شده یاسین سلمانی هافبک دفاعی تیم سپاهان بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. بازیکنی که در این فصل به دفعات در لیست 18 نفره سپاهان قرار گرفت و روی نیمکت نشست اما هنوز به طور جدی شانس حضور در میدان را پیدا نکرده است. امیر قلعه نویی یک بار در کنفرانس خبری گفته بود در آینده از یاسین سلمانی بیشتر خواهید شنید. 

 

تیم ملی جوانان برای بازی های جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در ازبکستان آماده می شود. ایران در اولین بازی خود 23 مهر به مصاف میزبان می رود و در بازی های بعدی با اندونزی و کاموبج مسابقه خواهد داد. ایران در صورت صعود به نیمه نهایی بازی ها یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی زیر 20 سال خواهد بود. مسابقاتی که در سال 2021 در اندونزی برگزار می شود. آخرین بار تیم جوانان با هدایت امیر حسین پیروانی در جام جهانی 2017 – کره جنوبی حاضر شده بود.

 

1517895

دیدگاه‌ها