کد خبر : 1700786 | 18 مرداد 1399 ساعت 04:12 | 79.8K بازدید | 4 دیدگاه

کری جنجالی مدافع پرسپولیس در نیمه‌های شب؛

شجاع خلیل زاده جام چهارم را به خانه برد!

شجاع خلیل‌زاده با تکرار حرکت مشهور جام‌خوابی دوباره تبدیل به سوژه اول هواداران در شب قهرمانی شد.

شجاع خلیل زاده جام چهارم را به خانه برد!

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای شجاع خلیل زاده با جام قهرمانی تمامی ندارد و مدافع شماره ۳ پرسپولیسی ها در فصل جدید نیز یک داستان جالب را رقم زده است؛ این بار او جام را سوار خودرو کرد و کمربندش را هم بست و راهی منزل شد تا شب را با این فلز طلایی سپری کند.


شجاع ویدیوی این حرکت خود را در اینستاگرام منتشر کرد و البته اوج صحنه جایی بود که با همکاری یکی دو نفر از دوستانش، فیلم کوتاهی را ساخت. شرح فیلم هم به این شکل است که خلیل زاده با کیت قهرمانی و شورت ورزشی به همراه جام در پیاده رو حرکت می‌کند که یک هوادار از داخل اتومبیل او را می‌شناسد و می‌پرسد که جام را کجا می‌برد و شجاع  در جواب می‌گوید: در باشگاه جا نبود، می‌برم خانه، در خدمت باشیم!

 


 مدافع سرخپوشان که در بازی دیروز مقابل ذوب دوباره شمه‌هایی از عصبانیت را به نمایش گذاشته بود، فصل پیش نیز با ویدیوهای خود، جشن قهرمانی پرسپولیس را در شبکه های اجتماعی داغ تر کرد. در آن فیلم و در شب قهرمانی سروش رفیعی ویدئویی از خلیل زاده گرفت که او در اتفاقش در هتل جام را در آغوش گرفته و به خواب رفته است.

 


 مدافع بلند قامت پرسپولیس در مراسم قهرمانی هم حضور پررنگی داشت و در پاسخ به همه صحبتهای مخالف عدد چهار را به رخ رقبا کشید. او همچنین با طرفداران انگشت شمار حاضر در ورزشگاه هم سرود «چمپیونه، چمپیونه» را خواند و پیش از ترک ورزشگاه هم در مصاحبه سیدجلال حضور یافت و خبرنگاران را با خود همراه کرد.

 


 او سپس با جام و مدال قهرمانی به خانه رفت تا جشن کوچکی را با خانواده تازه تاسیسش برگزار کند درحالیکه در طول نود دقیقه لحظات دشواری را پشت‌سر گذاشته بود.. او که آخرین صحنه اکشن بازی مقابل ذوب را با یک قیچی و پرش بلند ثبت کرد در قسمتی از بازی با مهاجم خارجی ذوب طوری درگیر شد که حتی ممکن بود این حرکت به جاهای باریک بکشد؛ اتفاقی به نشانه دشواری همه بازیها که طبعا دریافت جام را شیرین تر می‌کند و علت حرکات بعد از قهرمانی این بازیکن پرسپولیس هم جز این نیست.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها