کد خبر : 1700780 | 18 مرداد 1399 ساعت 02:10 | 182K بازدید | 11 دیدگاه

احساس غرور می کنم

واکنش عجیب زیدان به حذف رئال برابر سیتی

زین الدین زیدان معتقد است تیمش شایسته حذف بود ولی باید به رئال مادرید افتخار کرد.

واکنش عجیب زیدان به حذف رئال برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که از روزهای اوج خود به دور بود و کاپیتان راموس را هم در اختیار نداشت، برابر سیتی 2-1 مغلوب شد و در مجموع با شکست 4-2 در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد.

هر دو گل سیتی روی اشتباه رافا واران به ثمر رسید و تک گل رئال را هم کریم بنزما به ثمر رساند تا فصل برای کهکشانی ها به اتمام برسد.

 

 

1517710

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« شکست خوردیم و طبعا ناراحتم ولی به این تیم باید افتخار کرد. باید به سیتی هم تبریک بگویم چرا که خیلی خوب بازی کردند. نباید به دنبال توجیه بود. امشب باختیم ولی مهم این است که به تیمم افتخار می کنم. امشب در زمین همه توان مان را گذاشتیم ولی در نهایت به هدف مان نرسیدیم. منچستر سیتی شایسته صعود بود. در 20 دقیقه اول زجر کشیدیم ولی در ادامه خوب کار کردیم. در نیمه دوم تا لحظه ای که سیتی گل دوم را زد، بازی خوبی ارائه دادیم.»

 

اشتباهات واران:« در یک ربع و 20 دقیقه ابتدایی عصبی بودیم و به خصوص در دفاع پراسترس کار می کردیم ولی در ادامه بهتر شدیم. به واران چیزی نگفتم. واران باید سرش را بالا بگیرد چون او و دیگر بازیکنان 95 در صد وظایف شان را عالی انجام دادند. این را به بازیکنانم در پایان مسابقه گفتم.»

 

 

1517709

 

 

نیمکت نشینی وینیسیوس:« هر کسی می تواند عقیده خود را داشته باشد. من مربی تیم هستم و در نهایت تصمیم فنی با من است. یکسری بازیکنان وارد زمین می شوند و عده دیگر خارج می شوند. امشب نوبت به بازیکنان دیگری رسید تا به میدان بروند. شاید وینیسیوس هم می توانست بازی کند. هر کسی می تواند در این زمینه اظهارنظر کند.»

 

ارزیابی فصل:« خیلی خوب بود. در لیگ قهرمانان حذف شدیم ولی در مجموع فصل خوبی بود چون قهرمان لالیگا شدیم. باید برای کارهایی که انجام دادیم خوشحال باشیم.»

 

آینده:« من مربی رئال هستم و باید دید در فصل آینده چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. واضح است که در رئال می مانم مگر اتفاقی رخ دهد و باشگاه نخواهد.»

دیدگاه‌ها