کد خبر : 1700771 | 18 مرداد 1399 ساعت 01:27 | 61.7K بازدید | 12 دیدگاه

یووه 2-1 لیون: رونالدو برای صعود کافی نبود

یوونتوس علی رغم پیروزی 2-1 مقابل لیون در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، از دور رقابت ها حذف شد.

یووه 2-1 لیون: رونالدو برای صعود کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری که در دیدار رفت با یک گل از لیون شکست خورده بودند، امشب با دو گل کریس رونالدو به برتری 2-1 رسیدند اما به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف، از دور رقابت ها کنار رفتند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما این لیون بود که در دقیقه 10، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای برناردسکی روی بازیکن لیون در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

ممفیس دیپای پشت ضربه قرار گرفت و در حالی که شزنی به سمت راست شیرجه زد، این ستاره هلندی با یک ضربه پاننکا، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1517719

 

یوونتوسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 16، رونالدو با یک حرکت انفرادی، صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه بسته، راهی به چهارچوب دروازه لیون پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد، برناردسکی بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، در آستانه زدن گل تساوی قرار گرفت اما حضور به موقع مارسلو و تکل او، دروازه لیون را نجات داد.

حملات یوونتوس ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 40، چیزی نمانده بود که روی یک ضربه آزاد، رونالدو با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف باز کند اما لوپس با یک واکنش دیدنی، مانع از گلزنی شد.

دو دقیقه بعد، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه آزاد بود که شوت پیانیچ به دست دیپای برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن لوپس، کار را به تساوی کشید.

1517681

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت؛ هرچند این برتری به موقعیت خاصی منجر نمی شد؛ تا اینکه در دقیقه 60، رونالدو توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. ستاره پرتغالی یوونتوس که با پاس برناردسکی، پشت محوطه جریمه لیون صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

 

1517726

 

سه دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که بونوچی، روی ارسال برناردسکی، گل سوم یووه را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه لیون به بیرون رفت.

حملات یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 76، روی ارسال دیبالا، رونالدو می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

تلاش شاگردان ساری برای رسیدن به گل سوم در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید تا لیون حریف سیتی در مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها