کد خبر : 1700718 | 18 مرداد 1399 ساعت 02:00 | 114.8K بازدید | 6 دیدگاه

دبل رونالدو هم نجات‌بخش برای یووه نبود؛

تاریخ‌سازی پپ، رکورد طلایی زیزو شکست!

منچسترسیتی انگلیس و لیون فرانسه موفق شدند با شکست دو تیم مدعی رئال مادرید و یوونتوس خود را به جمع تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در فصل 2019-2020 برسانند.

تاریخ‌سازی پپ، رکورد طلایی زیزو شکست!

به گزارش "ورزش سه" پس از 149 روز انتظار اهالی فوتبال برای از سرگیری دوباره تورنمنت جذاب و مهیج لیگ قهرمانان اروپا، امشب با دوئل منچستر سیتی - رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد و یوونتوس - لیون در ورزشگاه آلیانز تورین از سر گرفته شد؛ شاگردان زیزو امیدوار به ثبت کامبک مقابل سیتی به انگلیس رفته بودند اما اشتباهات مهلک دفاعی باعث شد تا  در غیاب سرخیو راموس، واران یک تنه تیمش را به نابودی بکشد و با دو اشتباه مرگبار رئال را از گردونه مسابقات حذف کند تا شاگردان پپ گواردیولا راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

در دیگر بازی امشب هم دبل کریستیانو رونالدو در برابر گلزنی ممفیس دیپای کافی نبود و شگفتی بزرگی در ایتالیا به وقوع پیوست؛ قهرمان فوتبال ایتالیا مقابل هفتم فصل جاری فوتبال فرانسه به دلیل گل زده در خانه حریف حذف شد تا شاگردان رودی گارسیا با تاریخ‌سازی برای خود بتوانند یکی از تکه‌های پازل مرحله یک چهارم نهایی باشند. اتفاقی که باعث شد تا ساری یک گام دیگر به اخراج از یوونتوس نزدیک شود و از سوی دیگر، بوفون از رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بازماند تا حسرتی بزرگ برای این گلر کهنه‌کار همچنان پا برجا باشد.

 

با توجه به حساسیت جدال‌های امشب به صورت زنده و لحظه‌ای اتفاقات پیرامون بازی رئال مادرید و منچستر سیتی و یوونتوس و لیون را در این مطلب بارگذاری خواهیم نمود.

 

02:00 - نمودار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آستانه تکمیل شده است و با برگزاری دو دیدار شنبه شب پرونده مرحله یک هشتم نهایی بسته خواهد شد؛ باید دید شگفتی حذف لیورپول، رئال و یوونتوس با حذف شاگردان ستین در بارسلونا تکمیل خواهد شد یا خیر؟

 


 

1517708

 

01:58 - جشن صعود شاگردان رودی گارسیا در رختکن پس از حذف بانوی پیر و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019-2020

 


 

1517706

 

01:54 - رکوردهای فوق العاده کریستیانو رونالدو در شب تلخ

 

رونالدو در 46 بازی این فصل طی تمام رقابت‌ها، 36 گل برای یوونتوس به ثمر رساند که برابر با رکورد 95 سال پیش این باشگاه است. همچنین تعداد گل‌های فوق ستاره پرتغالی در مسابقات حذفی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل امشب مقابل لیون به عدد 67 رسید؛ این عدد برابر با مجموع گل‌های زده مدعیان دوم و سوم بیشترین گل زده در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا است (مسی 46 گل، مولر 21).

 


 

1517705

 

01:51 - کریستیانو رونالدو به سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پس از یروگ بات برابر یوونتوس و رود فن نیستلروی برابر بایرن مونیخ تبدیل شد که برابر یک تیم خاص با 3 باشگاه مختلف موفق به گلزنی می‌شود.

 


 

1517704

 

01:49 - برای اولین بار در 11 سال گذشته یک تیم انگلیسی موفق شد در بازی رفت و برگشت حریف اسپانیایی را شکست دهد.

 


 

1517701

 

01:47 - رویای چهارمین قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای زیدان از دست رفت تا این سرمربی فرانسوی فصل 2019-2020 را با قهرمانی لالیگا به پایان ببرد.

 


 

1517700

 

01:45 - از فصل 2007/08 واران به اولین مدافع رئال‌مادرید تبدیل شد که در یک بازی از لیگ قهرمانان مرتکب دو اشتباه منجر به گل می‌شود.

 


 

01:42 - رئال در بازی حیاتی امشب هیچ نشانی از طراوت همیشگی‌اش نداشت و شاگردان پپ به خوبی توانستند سبک بازی خود را به حریف دیکته کنند؛ بررسی آمار کلی بازی منچستر سیتی - رئال به خوبی نشان بدهد که با شایستگی شاگردان پپ توانسته‌اند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. البته که بدون تردید در این صعود نمی‌شود دو اشتباه مرگبار رافائل واران را نادیده گرفت.

 


 

01:40 - با شکست امشب شاگردان ساری مقابل لیون، یوونتوس برای اولین بار در تاریخ مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی، توسط یک تیم فرانسوی از دور رقابت ها کنار رفت.

 


 

1517699

 

01:39 - آمار حکایت از برتری مطلق شاگردان مائوریتسیو ساری داشت اما دو گل رونالدو برای صعود کافی نبود؛ هر چند نتیجه نهایی دیدار رفت و برگشت 2-2 مساوی بود اما گل زده در خانه حریف باعث شد تا لیون بتواند مقابل یووه با شگفتی سازی راهی یک چهارم نهایی شود. گلی که ممفیس دیپای توانست از روی نقطه پنالتی بزند و ارزش آن به اندازه صعود لیونی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی بود!

 


 

1517695

 

01:36 - مادرید-رونالدو هشت سال پیاپی به نیمه نهایی رسیدند و بعد از جدایی سه بار در ۱/۱۶ و یک بار در ۱/۸ حذف شدند.

 


 

1517694

 

01:34 - با حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فصل 2019-2020 برای رئال مادرید و زین الدین زیدان با 2 جام قهرمانی لالیگا و سوپر جام اسپانیا به پایان رسید.

 


 

1517686

 

01:27 - هر چند کریستیانو رونالدو امشب مقابل لیون توانست در گلزنی دبل کند اما گل زده در خانه حریف باعث شد تا شاهکار لیونی‌ها تکمیل شود و آن‌ها یکی از بلیط های ادامه مسابقات در کشور پرتغال را به نام خود رزرو کنند و مسافر مرحله یک چهارم نهایی شوند؛ اتفاقی که باعث شد بار دیگر دست بوفون از رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دور بماند و از سوی دیگر ساری سرمربی یووه به اخراج نزدیک‌تر شود.

 


 

01:25 - زیدان به عنوان سرمربی نخستین بار است که حذف از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد؛ او در ۱۲ بار قبلی در ادوار حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به صعود شده بود.

 


 

01:24 - با پیروزی امشب گواردیولا مقابل رئال مادرید، او به سومین سرمربی تبدیل شود که توانسته بیش از ۱ بار رئال مادرید را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف می کند، دو نفر قبلی لیپی و هیتزفیلد بودند.

 


 

01:15 - دو صحنه مشکوک پیاپی در محوطه جریمه یوونتوس رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت؛ تصمیماتی که باعث اعتراض شدید بازیکنان لیون شد اما تصمیم داور بازی تغییری نکرد.

 


 

01:13 - ادن هازارد شب ناموفقی دیگری را در ترکیب رئال مادرید گذراند و بدون تاثیر گذاری چندان ویژه‌ای از سوی زیدان در دقیقه 83 تعویض شد تا شاید آمدن لوکا یوویچ بتواند تغییری مثبت را به سود کهکشانی‌ها رقم بزند.

 


 

01:05 - زیدان و شاگردان برای فرار از حذف، دو گل نیاز دارند و می‌توانند جشن صعود خود را با گل زده بهتر در خانه حریف به پایان برسانند؛ دو گل چیزی در فاصله زمانی 15 دقیقه‌ای در حد معجزه است البته که رئال مادرید نشان داده معجزه در لیگ قهرمانان اروپا را به خوبی بلد است.

 


 

00:57 - گلللللللللللللل دوم برای سیتی؛ دومین اشتباه وحشتناک رافائل واران و پاس رو به عقب ضعیف او باعث شد تا گابریل ژسوس توپ را بدزد و گل دوم منچستر سیتی را به ثمر برساند تا امیدهای صعود رئال به حداقل برسد.

 


 

00:50:، گلللللللللل برای یووه؛ کریستیانو رونالدو با یک سوپر شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه لیون با پای چپ خود توانست دروازه لیون را برای دومین بار باز کند. شاگردان ساری برای صعود به جمع هشت تیم هنوز یک گل دیگر نیاز دارند.

 


 

1517670

 

00:43 - کریم بنزما امید اول مادریدی‌ها در جدال امشب شاگردان است؛ او که با ضربه سری زیبا توانست بازی را در نیمه اول به تساوی کشاند، امیدوار است بتواند ادامه بازی به درخشش خود ادامه دهد و در شب کاپیتانی‌اش ناجی رئال شود و این تیم را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بفرستد.

 


 

1517671

 

00:42 - واران امشب دومین اشتباه منجر به گلش در این فصل از لیگ قهرمانان را مرتکب شد و از این حیث در این فصل رکورددار است.

 


 

1517668

 

00:36 - با نگاهی به آمار یوونتوس در نیمه اول برابر لیون، مشخص می‌شود که شاگردان ساری از برتری آماری خود نتوانسته‌اند در زمین بهره ببرند و نیمه اول را با تساوی به رختکن رفته‌اند.

 


 

00:35 - نیمه دوم دوئل منچسترسیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون از لحظاتی قبل آغاز شد؛ دو تیم مدعی رئال و یووه برای صعود به جمع هشت تیم برتر و جلوگیری از حذف زودهنگام، تنها 45 دقیقه فرصت دارند.

 


 

1517667

 

00:33 - مدافع و کاپیتان رئال مادرید که دیدار امشب را به دلیل محرومیت از دست داده، روی سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر اتحاد حاضر شده تا به همبازیان خود روحیه دهد؛ در غیاب راموس، واران اشتباه مهلکی کرد و گل اول را برای منچسترسیتی ساخت.

 


 

1517666

 

00:30 - آمار دوئل منچسترسیتی و رئال مادرید در پایان نیمه اول حاکی از برتری نسبی شاگردان پپ است.

 


 

 

1517642

 

00:21 - در تورین هم ضیافت پنالتی‌ها در نیمه نخست برنده نداشت و در واپسین دقایق نیمه، رونالدو از روی نقطه پنالتی پاسخ گل پنالتی ممفیس دیپای را داد تا بازی مساوی تمام شود؛ فعلا لیون با شگفتی سازی مسافر مرحله یک چهارم نهایی شده هر چند هنوز 45 دقیقه دست نخورده برای شاگردان ساری باقیمانده است.

 


 

1517641

 

00:18 - نیمه اول دوئل شاگردان پپ و زیزو در اتحاد برنده نداشت و بازی با گل‌های استرلینگ و بنزما با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ هر چند هنوز در مجموع منچستر سیتی صعود کننده جمع هشتم تیم است و یک گل از سوی رئالی‌ها می‌تواند بازی را به وقت‌های اضافی بکشاند.

 


 

00:14: گللللللللللللل برای یوونتوس؛ در آخرین دقایق نیمه نخست شاگردان ساری موفق شدند به مانند گل لیونی‌ها صاحب فرصت پنالتی شوند که بسیار بحث برانگیز بود اما کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و گل تساوی تیمش را در این بازی زد. هر چند یووه برای صعود هنوز نیاز به دو گل دیگر دارد.

 


 

00:12 - گواردیولا با ۲۸ پیروزی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ این رقابتها از این نظر رکورددار است.او همچنین به دنبال آن است که به سومین سرمربی تبدیل شود که توانسته بیش از ۱ بار رئال مادرید را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف می کند، دو نفر قبلی لیپی(۱۹۹۶-۱۹۹۵ و ۲۰۰۳-۲۰۰۲)و هیتزفیلد(۲۰۰۱-۲۰۰۰ و ۲۰۰۷-۲۰۰۶) می‌باشند.

 


 

00:05 - 35 دقیقه از دو دیدار همزمان امشب گذشت و تا الان، منچستر سیتی و لیون مسافران مرحله یک هشتم هستند.

منچسترسیتی ۱ _ ۱ رئال مادرید(۳_۲)
+استرلینگ / +بنزما

یوونتوس ۰ _ ۱ لیون(۰_۲)
+ دپای

 


 

23:58 - گللللللللل برای رئال مادرید؛ روی یک حرکت انفرادی و عالی از رودریگو، او توانست با ارسال توپ بنزما را در موقعیت گلزنی قرار دهد و ضربه سر کریم بنزما دروازه سیتی را باز کرد تا امیدها برای ثبت یک کامبک مقابل سیتی  دوچندان شود.

 


 

 

1517633

 

23:56 - نمایی از خوش و بش زین الدین زیدان و پپ گواردیولا پیش از دوئل امشب رئال مادرید و منچستر سیتی. تا اینجای کار پپ مچ زیدان را خوابانده و فعلا تیمش به جمع هشت تیم برتر صعود کرده است.

 

 


 

 

23:45 - گللللللللل برای لیون؛ اشتباه شاگردان ساری باعث شد تا یک پنالتی به سود لیون اعلام شود و ممفیس دیپای توانست برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا در مجموع اختلاف دو تیم به عدد دو برسد. یووه‌ای ها برای صعود به جمع هشتم تیم برتر نیاز به یک برتری سه گله دارند.

 

 


 

23:39 - گللللللللل برای منچسترسیتی؛ اشتباه عجیب رافائل واران باعث توپ‌گیری ژسوس شد و او هم توپ را به رحیم استرلینگ رساند تا منچستر سیتی به گل اول برسد؛ در مجموع حاصل کار دو تیم با گل استرلینگ، 3 بر 1 به سود شاگردان پپ گواردیولا شود. کار رئالی‌ها برای صعود با این گل بسیار دشوار شد.

 


 

23:30 - بعد از 149 روز تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم‌اکنون به صورت همزمان در انگلیس و ایتالیا، ادامه رقابت‌های فصل 2019-2020 آغاز شد.

 


 

 

 

1517618

 

 

23:22 - آمار بازی های رودرروی منچسترسیتی و رئال مادرید در کنار نگاهی به بهترین گلزن هر کدام از دو تیم در تاریخ چمپیونزلیگ

 

 


 

1517619

 

 

23:21 - آمار بازی های رودرروی یوونتوس و لیون در کنار نگاهی به بهترین گلزن هر کدام از دو تیم در تاریخ چمپیونزلیگ

 


 

 

1517612

 

 

23:15 - در آستانه شروع دوباره رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان اروپا نگاهی به جدول گلزنان این تورنمنت داشته باشیم که لواندوفسکی با اختلاف مدعی نخست کفش طلای چمپیونز لیگ است.

 

 


 

 

1517611

 

23:07 - کریستیانو رونالدو در 17 بازی اخیر در مراحل حذفی چمپیونزلیگ 23 گل به ثمر رسانده است.

 

 


 

 

1517615

 

23:05 - لیون در پنج بازی اخیر خود در ایتالیا 4 شکست و 1 تساوی داشته و پیروز نشده است.

 

 


 

 

1517613

 

23:02 - بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در هوای 26 درجه منچستر و با رطوبت 66 درصد و در شرایط تا حدودی ابری برگزار خواهد شد.

 

 


 

 

1517614

 

23:01 - بازی یوونتوس و لیون در هوای 31 درجه تورین و با رطوبت 44 درصد برگزار خواهد شد.

 

 


 

 

1517597

 

 

22:45 - با معرفی ترکیب یازده نفره یوونتوس، مشخص شد ساری برای جلوگیری از حذف زودهنگام تیمش به مثلث تهاجمی برناردسکی، هیگواین و رونالدو اعتماد کرده است تا ماموریت ناکام دیدار رفت را امشب در تورین جبران کنند؛ دیبالا هم اسلحه پنهان یووه‌ای در برابر لیون خواهد بود.

 


 

 

1517596

 

 

22:42 - دوئل کوین دی‌بروینه و ادن هازارد دو همبازی سابق در چلسی و دو رقیب خطرناک در لیگ جزیره، امشب یکی از جذابیت‌های دیدار منچستر سیتی و رئال مادرید است. باید دید تکنیک ناب هازارد به کمک زیزو می‌آید یا مهندسی دی‌بروینه سیتی را مسافر مرحله یک چهارم نهایی می‌کند؟

 

 


 

1517595

 

22:38 - لیونی‌ها برای حراست از برتری یک گله و شکننده خود در بازی رفت، وظیفه دشواری دارند؛ آن‌ها ترکیب امشب خود را پنج مدافع چینش کرده‌اند تا بتوانند از برتری خود حفاظت کرده و راهی هشتم تیم برتر شوند؛ هر چند که کار بسیار دشواری مقابل مثلث آتش یووه در تورین به نظر می‌رسد.

 


 

1517587


 

22:22 - پپ گواردیولا هم از ترکیب تیمش را برای بازی سرنوشت‌ساز امشب رونمایی کرده است؛ گواردیولا برای چینش دفاع خود ترجیح داده به جای زوج اوتامندی و لاپورته از فرناندینهو و لاپورته استفاده کند و مدافع آرژانتینی را روی نیمکت نگه دارد. فرناندینهو امشب بازوبند کاپیتانی سیتیزن‌ها را به بازو بسته است.

 


 

22:17 - در هفت تقابل اخیر رئال مادرید و منچستر سیتی، سه برد سهم کهکشانی‌ها بوده و دو بار هم سیتیزن‌ها پیروز شده‌اند. در دو دیدار هم نبرد این تیم‌ها برنده نداشته است.

 

 


 

1517582

 

22:13 - زین الدین زیدان از ترکیب یازده نفره خود برای دیدار امشب مقابل منچستر سیتی رونمایی کرد؛ ترکیبی که در غیاب سرخیو راموس، کاپیتان محروم رئالی‌ها با جانشینی میلیتائو برزیلی چینش شده است.

 


 

22:07 - گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ با 5 گل زده بهترین گلزنان منچسترسیتی و کریم بنزما و رودریگو گوئس با 4 گل زده بهترین گلزنان رئال مادرید در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هستند؛ آقای گل هم که فعلا رابرت لواندوفسکی فوق ستاره لهستانی بایرن مونیخ است که توانسته 11 گل برای تیمش به ثمر رساند.

 


 

22:05 - رئال مادرید توانست فصل جاری لالیگا را با قهرمانی به پایان ببرد و منچستر سیتی رقیب آن‌ها در جدال امشب، در لیگ جزیره در رقابت با لیورپول ناکام در کسب قهرمانی ماند و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

 


 

1517578

 

22:00 - 90 دقیقه تا شروع دو دیدار معوقه دور برگشت مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا زمان باقیمانده است؛ در دیدارهای امشب منچسترسیتی میزبان رئال مادرید خواهد بود و یوونتوس مقابل لیون صف‌ آرایی خواهد کرد.

 

 


 

1517576

 

 

21:57 - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در جدال امشب با لیون با شکل و شمایلی جدید به میدان می‌رود؛ فوق ستاره‌ای که امید اول ساری برای ثبت یک کامبک هیجان‌انگیز برای صعود به جمع هشتم تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا امسال است.

 

 


 

1517575

 

 

21:55 - کاریکاتوری جالب به بهانه شروع دوباره لیگ قهرمانان اروپا

 


 

 

1517574

 

 

21:52 - طراح زیبا و جدید عمر مومنی از عدم تمایل گرت بیل برای بازی مقابل منچسترسیتی است.

 


 

 

1517569

 

21:45 - سایت معتبر هواسکورد با بررسی عملکرد بازیکنان در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این فصل را تاکنون منتشر کرده است؛ تیمی که احتمالا تا پایان لیگ امسال و تعیین تیم قهرمان دستخوش تغییرات پرشماری می‌شود.

 


 

1517568

 


21:44 - به مناسبت شروع دوباره لیگ قهرمانان اروپا، سایت گل با انتشار این تصویر نگاهی به قهرمانان ادوار تاریخ این تورنمنت داشته است.

 



 

1517567

 

21:41 - در حالی‌که امشب رئال مادرید باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستر سیتی برود، گرت بیل ستاره ولزی مادریدی‌ها در ادامه درخواست‌های عجیب خود از زیدان خواسته نامش را در لیست بازی امشب قرار ندهد! امروز تصویری از بیل در شبکه های اجتماعی منتشر شد که او مشغول انجام تفریح مورد علاقه خود است و گل بازی می‌کند تا رفتارهای این فوق ستاره همچنان ادامه‌دار باشد.

 

 


 

21:38 - نکته خواندنی درباره دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید این‌که شاگردان زیرو در این فصل دو برابر رقیب امشب خود گل دریافت کرده‌اند؛ 5 گل خورده حاصل کار خط دفاعی سیتیزن‌ها بوده در 7 بازی فصل جاری بوده است و سوی دیگر میدان رئالی‌ها 10 گل را دریافت کرده‌اند.

 


 

21:36 - شاگردان پپ گواردیولا در فصل جاری لیگ قهرمانان هنوز شکستی را تجربه نکرده‌اند؛ 5 پیروزی و 2 تساوی حاصل 7 نبرد منچستر سیتی در فصل جاری UCL‌ است.

 


 

21:35 - بنجامین مندی مدافع سیتیزن‌ها و سرخیو راموس کاپیتان و فوق ستاره رئال مادرید محرومان امشب دوئل منچستر سیتی و رئال مادرید هستند.

 


 

 

1517557


 

21:27 - بلیچر ریپورت با این طرح گرافیکی فوق‌العاده زیبا به استقبال شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رفته است.

 


 

 

1517558

 

 

21:24 - به بهانه تقابل حساس امشب منچستر سیتی و رئال مادرید ۵ تقابل اخیر این ۲ تا تیم را با هم مرور کنیم:

 

رئال مادرید ۱-۲ منچسترسیتی [۲۰۲۰]
رئال مادرید ۱-۰ منچسترسیتی [۲۰۱۶]
منچسترسیتی ۰-۰ رئال مادرید [۲۰۱۶]
منچسترسیتی ۱-۱ رئال مادرید [۲۰۱۲]
رئال مادرید ۳-۲ منچسترسیتی [۲۰۱۲]

دیدگاه‌ها