کد خبر : 1700716 | 17 مرداد 1399 ساعت 21:19 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

فابیو کاپلو:

رئال مادرید بدون راموس شانس صعود ندارد

فابیو کاپلو معتقد است رئال مادرید بدون سرخیو راموس شانس چندانی برای صعود در لیگ قهرمانان ندارد.

رئال مادرید بدون راموس شانس صعود ندارد

 

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید در بازی رفت مقابل منچسترسیتی در لحظات پایانی روی گابریل ژسوس مرتکب خطا شده و از زمین اخراج شد تا بازی امشب را از دست بدهد. فابیو کاپلو مدعی شد پپ گواردیولا اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند و کار رئال مادرید بدون سرخیو راموس بسیار دشوار خواهد بود.

 

فابیو کاپلو گفت: "به نظر من منچسترسیتی در دو بازی آخر فصل خود در بهترین حالت ممکن قرار داشت. آنها وقتی به جلو پیش می روند، واقعا خطرناک هستند. در گذشته فکر می کردم پپ گواردیولا دچار برخی اشتباهات تاکتیکی در خط میانی می شود، اما حالا وقتی سیتی توپ را از دست می دهد، سعی می کند دوباره آن را به دست آورد.

 

1516626

 

در واقع مشکل شما هنگام بازی کردن برابر منچسترسیتی این است که چگونه در مقابل این تیم به خوبی دفاع کنید. بنابراین به نظر من سیتی از شانس بیشتری نسبت به صعود به دور بعدی برخوردار است و بدون سرخیو راموس دفاع کردن مقابل سیتیزن ها برای رئال مادرید دشوار خواهد بود.

 

البته برای رئال مادرید چنین بازی هایی طبیعی است و این فشار به رئال مادرید کمک می کند. آنها فصل لالیگا را درخشان تمام کرده و عنوان قهرمانی را کسب کردند. اما مشکل مهم این تیم غیبت کاپیتان است. سرجیو راموس کاپیتان و رهبر رختکن است و در زمین نیز تیمش را هدایت می کند. شخصیت چنین کاپیتانی برای همه بازیکنان واقعا مهم است."

دیدگاه‌ها