کد خبر : 1700709 | 17 مرداد 1399 ساعت 20:58 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در لیگ برتر به دنبال مدافع جدید

چالار سویونچو، مدافع ترکیه ای و باکیفیت لسترسیتی در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا در لیگ برتر به دنبال مدافع جدید


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در فصل تابستان امسال برای خرید یک مدافع میانی جدید اقدام کند و شبکه ترکیه ‌ایNTV Spor مدعی شد چالار سویونچو، مدافع 25 ساله لسترسیتی مورد توجه کاتالان ها قرار گرفته است. جرارد پیکه 33 ساله همچنان بهترین مدافع بارسلونا است، کلمنت لانگله در نیوکمپ عملکرد خوبی داشته، اما ساموئل امتیتی در فصول اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و به نظر می رسد جدایی او قطعی باشد.

 

1517534

 

سویونچو فصل گذشته در کنار جانی ایوانز در قلب دفاع لستر بسیار خود کار کرد و این باشگاه در روز پایانی شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل را از دست داد تا این بازیکن ملی پوش ترکیه ای در آستانه جدایی قرار گیرد. اخبار حاکی از پیشنهاد 40 میلیون یورویی بارسلونا برای جذب سویونچو در تابستان امسال است.

 

بارسا در هفته های اخیر به شدت برای خرید اریک گارسیا بازیکن رشد کرده در آکادمی لاماسیا وارد عمل شده و پپ گواردیولا نیز تایید کرده است که این بازیکن می تواند از سیتی شود. اما اریک گارسیا فقط 19 سال دارد و به نظر بارسا به دنبال مدافع اثبات شده دیگری برای تقویت خط دفاعی ای خود است. از منچسترسیتی نیز به عنوان دیگر مشتری جذب چالار سویونچو نام برده شده، اما به نظر می رسد بعد از انتقال 40 میلیون یورویی ناتان آکه، دیگر سیتیزن ها تمایلی به جذب این بازیکن نداشته باشد.

دیدگاه‌ها