کد خبر : 1700561 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:03 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنج کاپیتان استقلال روی نیمکت سه بازی لیگ!(عکس)

در شبی خاص سه بازی در رقابت های لیگ برتر برگزار شد که سرمربیان پنج تیم از مسابقات برگزار شده ،سابقه کاپیتانی استقلال داشتند.

به گزارش "ورزش سه "امشب و در ادامه رقابت های لیگ برتر با سه بازی ادامه یافت که در این سه بازی ازشش تیم حاضر در زمین  سرمربیان پنج تیم با سابقه حضوردر استقلال با بازوبند کاپیتانی بر روی نیمکت تیم های  خود حاضر بودند.

 

*در اصفهان محمود فکری کاپیتان دهه 80استقلال برابر امیر قلعه نویی مربی سابق خود و کاپیتان دهه 70آبی ها با نساجی قائمشهر قرار گرفت و سپاهان قلعه نویی را با سوپر گل میری شکست داد.فکری که خودش یک زمانی با شوت از راه دور خود به ساشا ایلیچ موجب اولین برد قلعه نویی در دربی سال 82برابر پرسپولیس شد،در برابر مربی سابق خود در استقلال و تیم ملی با شاگرد شوتزنش و برنده از زمین بیرون آمد.

 

1517308

 

*در مشهد سهراب بختیاری زاده که سابقه کاپیتانی در استقلال را دارد و سال ها هم بازی مجیدی در استقلال بود در دیداری تماشایی با تیم مجیدی کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال به تساوی 2بر 2رسید تا شرایط جدول برای کسب سهمیه همچنان پیچیده باشد.هر چند شرایط شهر خودروبا سهراب بختیاری زاده مناسب برای کسب سهمیه نیست.

 

1517325

 

*در آخرین بازی برگزار شده امشب فولاد با جواد نکونام که سابقه کاپیتانی استقلال در چند بازی را در کارنامه خود دارد با تک گل فرشاد احمد زاده برابر نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار پیروز شد تا به کسب سهمیه در دیدارهای باقی مانده  امیدوار باقی بماند.

 

1517326

دیدگاه‌ها