کد خبر : 1700545 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:25 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

عزم جزم شده دیاباته برای اخذ کفش طلا

غرش ببر سیاه حتی در مشهد(عکس)

مهاجم مالیایی استقلال در پنجمین بازی متوالی برای تیمش گلزنی کرد تا اینبار به تنهایی در صدرجدول گلزنان لیگ نوزدهم قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته در فصل جاری فوتبال ایران عملکردی بی نظیر برجای گذاشته و با درخشش های خود تبدیل به مهاجمی محبوب در بین استقلالی ها شده است. او اگرچه بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال از نظر بدنی چندان شرایط مناسبی نداشت و چند هفته زمان برد تا دوباره در ترکیب آبی ها فیکس شود اما طی بازی های قبلی بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان داده و با گلزنی های متوالی برای دریافت کفش طلای لیگ نوزدهم هم دورخیز کرده است.


دیاباته در مصاف پنجشنبه شب استقلال مقابل شهرخودرو نیز سیزدهمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به تنهایی در صدرجدول گلزنان قرار بگیرد. نکته قابل توجه درباره دیاباته این است که او حالا در پنجمین بازی متوالی برای تیمش گل زده است. این مهاجم آفریقایی و خوش قامت که بعد از تعطیلات کرونایی استارت گلزنی هایش را مقابل نفت آبادان زد، در ادامه موفق شد مقابل نساجی مازندران، پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان برای آبی ها گلزنی کند و حالا این روند موفقیت آمیز در مشهد هم ادامه یافت.

 

1517302


البته دیاباته در بازی های تیمش مقابل نساجی، سپاهان و شهرخودرو از روی نقطه پنالتی گل زد و اتفاقا ضربات پنالتی اش را نیز به زیبایی به بهترین شکل ممکن می زند تا به نوعی به پنالتی زن اول آبی ها نیز تبدیل شود. از طرفی کادرفنی استقلال نیز با دادن پنالتی های تیمش به دیاباته نشان داده که برای افزایش گل های زده او برنامه ریزی کرده و با این روش انگیزه این بازیکن را نیز افزایش داده است.


به هر حال دیاباته در مشهد نیز موفق شد برای تیمش گل بزند و شادی همیشگی و جذاب خود را به نمایش بگذارد تا هواداران آبی نیز یکبار دیگر خوشحال از داشتن چنین بازیکنی باشند. این مهاجم مالیایی حالا به روزهای آینده می اندیشد که بتواند همچنان برای استقلال گل بزند و در نهایت کفش طلای لیگ نوزدهم را از آن خود کند.


بی تردید حالا حفظ دیاباته در استقلال به یک اصل مهم برای فصل آینده تبدیل شده و مدیران این باشگاه برای راضی نگه داشتن هواداران باید هرکاری انجام دهند تا بتوانند قرارداد او را تمدید کنند. مهاجم مالیایی استقلال البته یکسال دیگر با این تیم قرارداد مشروط دارد و احمد سعادتمند نیز چندین بار وعده حفظ او را به هواداران داده است.

دیدگاه‌ها