کد خبر : 1700534 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:15 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین صحبتهای ساری درباره رونالدو و دیبالا

سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار مقابل لیون در لیگ قهرمانان می‌گوید بازی کردن یا نکردن ستاره اش پائولو دیبالا به نظر پزشکان یوونتوس بستگی دارد.

آخرین صحبتهای ساری درباره رونالدو و دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه یوونتوس فرداشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان لیون است پائولو دیبالا که اخیراً از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شده یکی از مهمترین نگرانی های ماتوریتزیو ساری سرمربی این تیم است.

 

1514387

 

ساری در آستانه این بازی نسبت به بازی کردن یا بازی نکردن دیبالا ابراز بی اطلاعی کرد و گفت سرنوشت ستاره آرژانتینی در دست پزشکان است. یوونتوس بازی رفت خود را در خانه لیون 1-0 واگذار کرده و در بازی فردا باید حتماً این تیم را با نتیجه ای بهتر از آن شکست دهد تا راهی مرحله بعد شود.

 

مصدومیت پائولو دیبالا

ساری در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: " دیبالا در حال حاضر در اختیار پزشکان است. فردا صبح مشخص می‌شود که او می‌تواند بازی کند یا نه. من بعد از آن با خود دیبالا و پزشکان صحبت می‌کنم تا ببینیم چکار می‌شود کرد".

 

1517284

 

حضور کریستیانو رونالدو

سرمربی یوونتوس درباره حضور کریستیانو رونالدو در این بازی که بازی آخر تیمش در سری آ را استراحت کرده بود گفت: " کریستیانو خیلی خوب تمرین می‌کند. من دیروز در تمرین شاهد بودم که او یک گل خیلی قشنگ زد. به نظرم او به روشی درست در حال آماده شدن برای این بازی است".

 

1516644

 

شانس پیروی مقابل لیون و صعود

ما باید خیلی خوب بازی کنیم. در این شکی نیست. لیون از زمانی که در خط دفاعی از دفاع سه نفره استفاده می‌کند دفاع مستحکمی پیدا کرده و خیلی پیشرفت کرده. آنها در خط میانی هم خیلی پرفشار بازی می‌کنند. با توجه به نتیجه بازی رفت ما کار خیلی سختی در پیش داریم و باید با آرامش و تمرکز بالا وارد این بازی شویم. فردا شب اگر پرفشار بازی نکنیم امکان پیروزی نخواهیم داشت ولی در عین حال به دقت و ضربه‌های دقیق به قلب حریف هم احتیاج داریم".

 

 

دیدگاه‌ها