کد خبر : 1700525 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:39 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

نظر خاصی درباره داوری ندارم

مصطفوی:خوش شانس بودیم، 3 گل دیگر می زدیم

مربی تیم استقلال می گوید اگر خوش شانس بودند می توانستند چند گل دیگر بزنند و برنده از زمین خارج شوند.

مصطفوی:خوش شانس بودیم، 3 گل دیگر می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار شهرخودرو و استقلال در حالی که خیلی ها انتظار داشتند فرهاد مجیدی طلسم نرفتنش به نشست های خبری را بشکند و روبه روی خبرنگاران بنشیند اما اواینبار به جای مجید نامجومطلق، صالح مصطفوی دیگر دستیارش را به نشست خبری فرستاد.


مصطفوی در غیاب فرهاد مجیدی درباره شرایط مسابقه با شهرخودرو بیان کرد:بازی بسیار سختی داشتیم و فوتبال قشنگی را شاهد بودیم، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند البته کیفیت فرصت‌های ما بهتر بود. این نشان از توانایی بالای تیم ما بود که هم در خانه خودمان و هم حریف راه‌های گلزنی زیادی ایجاد کند.


وی ادامه داد: در بازی یک مقدار بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. بعد از گل شهرخودرو روند بازی را کنترل کردیم و گل‌های خوبی زدیم.
مربی استقلال درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: نظر خاصی در مورد داوری ندارم ولی در صحنه‌ای که شهرخودرو به گل رسید خطایی ندیدم. یکی دو صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد که می‌توانست پنالتی باشد.


مصطفوی درباره جذابیت های مسابقه با شهرخودرو تاکید کرد:ما اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم 2-3 گل دیگر بزنیم. در این فصل یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم و همین موضوع باعث می‌شود کارهای فنی خوب در زمین دیده شود. در مجموع حق ما در این بازی برد بود.
وی درباره غیبت های متعدد فرهاد مجیدی در نشست خبری افزود: دوستان چون من مشهدی هستم به من لطف کردند و گفتند سوالات همشهرینات را جواب بده!

دیدگاه‌ها