کد خبر : 1700522 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:27 | 93.4K بازدید | 3 دیدگاه

در روز چهار مرتبه تیرک زنی سپاهان؛ 

قلعه‌نویی با چهره‌ای که کمتر به خاطر داریم ! (عکس)

تیم فوتبال سپاهان شرایط خوبی ندارد و استرس و فشار روانی نیز عاملی بازدارنده در رسیدن این تیم به گل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سپاهان در دقیقه 75 چند بار پشت سر هم به توپ ضربه زدند و توپ هایشان وارد دروازه نشد. در همین بین بود که دو ضربه پیاپی رضا میرزایی که یکی از تعویضی های امیرقلعه نویی به شمار می رود یکبار به تیرک عمودی دروازه علیرضا حقیقی خود و یکبار به تیرک افقی تا این بازیکن چند ثانیه ای شانس و اقبال بد خود را نفرین کند.


پیش از این نیز سروش رفیعی پس از یک کار ترکیبی زیبا با محمد محبی تیرک عمودی سمت چپ علیرضا حقیقی را لرزانده بوده و چند دقیقه پس از دو ضربه رضا میرزایی به تیرک نیز شاهد ضربه سر استنلی کی روش روی ارسال سروش رفیعی بودیم که برای دومین مرتبه تیرک افقی سپاهان را لرزاند.
تیم فوتبال سپاهان این روزها شرایط خوبی ندارد و فشاری که هواداران این تیم ایجاد کرده اند، استرس زیادی میان بازیکنان و همینطور اعضای کادر فنی تیم ایجاد کرده است؛ فشار و استرسی که چهره قلعه‌نویی را به شکلی که می‌بینید درآورده و بازیکنان سپاهان نیز تمرکز لازم را برای تبدیل کردن توپ هایشان به گل از دست داده اند !

 

1517264

 

1517263

 

این دو تصویر البته در دقیقه 54 بازی ثبت شده ولی به خوبی نشان می دهد که تیم فوتبال سپاهان و در راس این تیم امیرقلعه نویی شرایط خوبی ندارد و از نوع بازی تیمش راضی نیست.

 

1517269

دیدگاه‌ها