کد خبر : 1700513 | 16 مرداد 1399 ساعت 21:39 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

از آزادی تا نقش جهان و از حسینی تا نیازمند؛ 

سپاهان شکار جدید شوت‌های سهمگین میری ! (عکس)

پس از اینکه دروازه حسین حسینی توسط محمد میری به شکلی عجیب و از فاصله ای بسیار دور باز شد، حالا نوبت به پیام نیازمند رسید که طعم شوت های از راه دور این بازیکن را بچشد.

سپاهان شکار جدید شوت‌های سهمگین میری !  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این روزها با محمود فکری یکی از ترسناک ترین تیم های لیگ برتر است و حضور محمد میری  این تیم را برای حریفان وحشتناک‌تر هم  می‌کند؛ چرا که این بازیکن 30 ساله متولد شهر رشت نشان داده از هر فاصله‌ای می‌تواند دروازه حتی  بهترین گلرهای فوتبال ایران را باز کند ! 


میری در مقابل سپاهان بیست و سومین حضور خود در ترکیب قرمزپوشان قائمشهری را تجربه می کند و تنها موفق به ثبت دو گل شده؛ دو گلی که می‌توانند با هم برای کسب عنوان بهترین و زیباترین گل فصل نوزدهم فوتبال در ایران رقابت کنند.


گل اول میری در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر و از میانه‌های زمین وارد دروازه سیدحسین حسینی شد که باورش نمی‌شد، روزی از آن فاصله شوتی به دروازه‌اش زده شود و او مجبور به بیرون کشیدن توپ از آن شود.


حالا و با فاصله یک هفته و در شرایطی که محمد میری پیروزی هیجان انگیز نساجی مازندران مقابل فولادخوزستان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، ‍‌بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و اینبار آماده ترین گلر فصل و رکورددار دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران یعنی پیام نیازمند را با ضربه ای مشابه مغلوب کرد.

 

1517238

 

1517239

 

1517240

 

1517243

 

1517244


البته گلی که میری در مقابل استقلال به ثمر رساند، به سمت راست حسین حسینی و در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنی برای او مزاحمت ایجاد نمی کرد ولی روی گلی که او مقابل سپاهان به ثمر رساند، هافبک 181 سانتی متری نساجی مازندران زاویه مخالف را انتخاب کرد و توپ را در حالی که استنلی کی روش خودش را به او رسانده بود، به سمت چپ نیازمند با زاویه بسیار مناسبی فرستاد تا حتی شیرجه بلند گلر سپاهان هم برای رسیدن به توپش کافی نباشد ! 


نساجی مازندران و محمود فکری این روزها انگار که روی هوا پرواز می کنند و اگر محمد میری بازیکن تکنیکی و شوتزن خودشان را هم در اختیار داشته باشند، با بال‌های بسیار قوی‌تری به این پرواز ادامه می‌دهند و احتمالا مالک این تیم افسوس می خورد که چرا زودتر از این ها به فکر استخدام محمود فکری نیفتاده بود.

 

1517242

 

1517245

دیدگاه‌ها