کد خبر : 1700511 | 16 مرداد 1399 ساعت 21:45 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع محبوب پپ در مسیر بازگشت به بارسا

اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی و پرورش یافته لاماسیا از تمدید قرارداد با سیتی سر باز زد تا شایعات درباره انتقالش به بارسلونا قوت بگیرد.

مدافع محبوب پپ در مسیر بازگشت به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی که پرورش یافته آکادمی مشهور باشگاه بارسلونا، لاماسیا، است از تمدید قراردادش با سیتیزن ها سر باز زده تا شایعات اخیر درباره انتقال او به بلوگرانا تقویت شود.

 

پیش از این رسانه ها مدعی شدند که بارسلونا اریک گارسیای 19ساله را یکی از هدفهای نقل و انتقالات تابستانی خود می داند. در آستانه دیدار سیتی و رئال مادرید اما پپ گواردیولا تایید کرد که گارسیا از تمدید قراردادش با این تیم سر باز زده و بعد از پایان قراردادش این تیم را ترک خواهد کرد.

 

1517233

 

گواردیولا در این باره گفت: " اریک گارسیا به ما اعلام کرده که قصد ندارد قراردادش را با سیتی تمدید کند. او یک سال دیگر قرارداد دارد ولی نمی خواهد با ما تمدید کند. ما خواهان تمدید گارسیا بودیم ولی به نظرم او به دنبال بازی در تیم دیگری است".

 

گارسیا سه سال پیش آکادمی لاماسیا را ترک کرد و راهی سیتی شد. او در این تیم درخشید و به ترکیب تیم اول این باشگاه راه یافت. با اینحال رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بارسلونا او را جانشین بلندمدت جرارد پیکه می‌دانند و قصدشان برای بازگرداندن اریک گارسیا قطعی است.

 

دیدگاه‌ها