کد خبر : 1700506 | 16 مرداد 1399 ساعت 21:25 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف تونی کروس: دروغی که باعث شد ستاره شوم!

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که دروغ گفتن درباره یک مصدومیت به او کمک کرده تا در بایرن مونیخ به یک ستاره تبدیل شود.

اعتراف تونی کروس: دروغی که باعث شد ستاره شوم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید می‌گوید زمانی که بازیکن بایرن مونیخ بوده بعد از مصدوم شدن در یک بازی به پزشک بایرن درباره علت مصدومیتش دروغ گفته و این دروغ در نهایت باعث شده به عنوان بازیکن قرضی از بایرن منتقل شده و این انتقال قرضی برایش بسیار مفید بوده و به او کمک کرده به یک ستاره تبدیل شود.

 

1517228

 

کروس می‌گوید در 18سالگی زمانی که با دوستانش در حال فوتبال بازی کردن تفریحی بوده از ناحیه یکی از رباطهای پایش دچار مصدومیت شده. مصدومیتی که او را سه ماه از میادین دور نگه می‌دارد. اما کروس در پاسخ سوال‌های پزشک بایرن مونیخ می‌گوید زمانی که در حال دویدن در جنگل‌های اطراف بوده مصدوم شده.

 

 

 

ستاره آلمانی رئال مادرید در این باره گفت: " حالا که این همه زمان از آن روزها گذشته بعید می دانم من را دیگر کسی به خاطر آن مساله جریمه کند. راستش من آن موقع بازیکن آکادمی بایرن بودم و فکر می کردم اگر سالم و سلامت باشم بایرن اجازه نمی دهد این تیم را ترک کنم. من قبل از آن هم خیلی بازی نمی کردم. خلاصه همه چیز دست به دست هم داد تا بایرن را ترک کنم و به لورکوزن ملحق شوم".

 

1517227

 

تونی کروس در ادامه گفت: " مربی من در لورکوزن خیلی کمکم کرد و باعث شد بتوانم جای پایم را در آن تیم محکم کنم. همان دوره در لورکوزن بود که باعث شد بعدها بتوانم در بایرن خودم را به عنوان یک بازیکن خوب مطرح کنم و در نهایت یک ستاره بشوم".

 

 

دیدگاه‌ها