کد خبر : 1700498 | 16 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

لینگارد: هدف اصلی یونایتد قهرمانی لیگ اروپا است

جسی لینگارد می‌گوید امیدوار است با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات شیاطین سرخ اضافه کند.

لینگارد: هدف اصلی یونایتد قهرمانی لیگ اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستریونایتد در این فصل روزهای دشواری را پشت سر گذاشته ولی می‌گوید حالا امیدوار است بتواند در روزهای پایانی این فصل با یونایتد قهرمان لیگ اروپا شده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کند.

 

لینگارد در فصلی که گذشت با رقبای سرسختی در ترکیب یونایتد مواجه بود و کم کم از ترکیب اصلی سولسشر فاصله گرفت. با اینحال او در رقابتهای اروپایی از مهره های مد نظر سولسشر بوده و در اوایل فصل در رقابتهای اروپایی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو می بست.

 

1459815

 

ستاره انگلیسی یونایتد در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه گفت: " هر پیروزی برای ما مهم است چرا که باعث می شود یک مرحله پیشروی کنیم. ما در لیگ اروپا خوب کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم. هدف اصلی ما در حال حاضر همین است: فتح جام قهرمانی".

 

لینگارد در ادامه گفت: " با توجه به تیمی که داریم و کادر فنی ای که با ما کار می‌کند می دانم که همه برای رسیدن به این هدف با تمام قوا تلاش خواهند کرد. ما بی صبرانه منتظریم که در مرحله یک چهارم با کپنهاگن بازی کنیم و من صد در صد می خواهم از این مرحله عبور کرده و در نهایت قهرمان شویم".

 

 

دیدگاه‌ها