کد خبر : 1700446 | 16 مرداد 1399 ساعت 17:50 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با بی این اسپورتس

رئیس بارسا زمان مذاکره برای لائوتارو را مشخص کرد

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا بار دیگر از تمایل این باشگاه برای جذب لائوتاور مارتینز ستاره اینتر صحبت کرد.

رئیس بارسا زمان مذاکره برای لائوتارو را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از مدت ها پیش در تلاش است تا لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد. ستاره آرژانتینی اینتر خود نیز تمایل به هم تیمی شدن با لیونل مسی دارد و با بارسا به توافق شخصی نیز دست یافته ولی اینتر به سادگی او را از دست نخواهد داد.

 

 

1517034

 

 

اخیرا مذاکرات دو باشگاه نیز با توافق مشترک متوقف شده است و رسانه های بارسلونا ادعا کرده اند تنها راه جذب لائوتاور فروش لوئیس سوارز است. رئیس بارسا نیز تایید کرده است که فعلا مذاکراتی در کار نخواهد بود.

جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با بی این اسپورتس و در پاسخ به سوالی در مورد تاریخ مذاکره جدید با اینتر گفت:« تاریخ دقیقی را نمی توان گفت. ما درگیر بازی با ناپولی هستیم و اینتر هم در لیگ اروپا بازی های حساسی دارد. تمرکز دو باشگاه فعلا روی مسائل دیگر است. در حال حاضر عملا هیچ مذاکره ای در کار نیست ولی وقتی لیگ قهرمانان به اتمام برسد، با اینتر یک بار دیگر برای لائوتاور گفت و گو خواهیم کرد.»

 

 

1516912

 

 

بارتومئو در مورد بازگرداندن نیمار گفت:« به خاطر شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا به سختی بتوان چنین انتقالی را تصور کرد. قبلا هم گفته ام که احتمال رقم خوردن انتقال های بزرگ اینچنینی در تابستان امسال غیرممکن است. پی اس جی یک باشگاه درجه یک است و بازیکن گرفتن از این باشگاه کار خیلی سختی است. دشوار بتوان بازگشت نیمار را تصور کرد.»

 

تمدید با تراشتگن:« او یک دروازه بان و یک انسان فوق العاده است. مارک به خاطر شرایط اقتصادی کنونی درخواست کرده تا با آرامش بیشتری در مورد آینده اش تصمیم بگیرد ولی آینده او در بارسا خواهد بود. او جوان است و وقتی شرایط اقتصادی به وضعیت عادی برگردد، مذاکرات نهایی تمدید را ادامه خواهیم داد.»

 

 

1500383

 

دیدگاه‌ها