کد خبر : 1700440 | 16 مرداد 1399 ساعت 16:56 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر اجرایی بازی‌های المپیک 2020:

المپیک توکیو قطعاً برگزار می‌شود

مدیر اجرایی کمیته سازمان دهنده بازی‌های المپیک 2020 توکیو از برگزاری قطعی این رویداد بزرگ ورزشی با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد.

المپیک توکیو قطعاً برگزار می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان از جمله ژاپن باعث شد تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو یکسال به تعویق بیفتد و در سال 2021 برگزار شود. با وجود اعلام این موضوع، ابهاماتی در برگزاری این رویداد در سال آینده میلادی وجود دارد، چرا که مبتلایان به کرونا هنوز در کشورهای مختلف دیده می‌شوند.

 

«توشیرو موتو» مدیر اجرایی کمیته سازمان دهنده بازی‌های المپیک در گفت‌وگو با Financial Times در این باره گفت: بحران جهانی بهداشت تا زمان جدید برگزاری بازی‌های المپیک در سال 2021 ناپدید نخواهد شد. من نمی‌دانم که وضعیت شیوع کرونا تا تابستان آینده چگونه خواهد بود، اما به نظر نمی‌رسد که بیشتر از قبل باشد. نکته مهم این است که مردم باید با این ویروس زندگی کنند.

 

وی درباره هزینه‌های تعویق این رویداد گفت: این دولت بود که تصمیم به تعویق المپیک گرفت و حالا اوضاع کمی تغییر کرده است. علاوه بر این، برگزاری المپیک در شرایط کرونایی بدین معناست که راهبرد ضد ویروس اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بر همین اساس استراتژی مبارزه با کووید 19 باید در سطح ملی برگزار شود.

 

بازی‌های المپیک 2020 توکیو قرار است از 23 جولای 2021 برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها