کد خبر : 1700437 | 16 مرداد 1399 ساعت 16:35 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی استقلال ملاثانی: فقیرهستیم اما حقیر نیستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با شرح تمام اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل شهید قندی یزد از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون درخواست کرد که حق تیمش را با اعلام نتیجه به سود استقلال ملاثانی پایمال نکنند.

سرمربی استقلال ملاثانی: فقیرهستیم اما حقیر نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور دیدار حساس بالای جدولی استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد که نتیجه آن بسیاری از معادلات جدول را تعیین می‌کرد در عین‌ شگفتی درحالی‌که هفته هاست ورزشگاه به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی خالی از تماشاگر است نیمه تمام ماند تا تصمیمات در خصوص نتیجه این دیدار به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داده شود.


 درهمین رابطه با داریوش هرمزی سرمربی موفق تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفتگو کردیم تا در جریان اتفاقات عجیب این دیدار ناتمام از هفته 24 لیگ دسته دوم قرار بگیریم. وی در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگاربا اشاره به تمام کمبودهای زیادی که درگیر آن هستند گفت: «اول اینکه بدانید ما یک تیمی از خطه فقر و محرومیت هستیم. سال گذشته در همین روزها سیلی در این منطقه امد که 30 هکتار از زمین‌های این مردم که تنها منبع درآمدشان بود زیرِآب رفت و تنها دلخوشی اشان همین فوتبال است.»

 

 

1517163

 


وی در ادامه افزود: «درجریان باشید که تیم استقلال ملاثانی را هیچ‌کسی حمایت نمی‌کند، در حالی که تمام نشاط بچه های این شهر فقط و فقط فوتبال است. واقعا مسئولان هم تیم ما را در کل رها کردند و هیچ سلیقه اشان نمی‌گیرد که حتی از این تیم حمایت معنوی کنند چراکه می ترسند در صورت نزدیک شدن به تیم ما دست به جیب شوند. اما به گفته خودشان در زمان یازی تیم به خاطر اینکه پخش مستقیم دارد میزان بزهکاری به حداقل می‌رسد.»


سرمربی ملاثانی پس از بیان کمبودها، در ارتباط با اتفاقات دیدار این تیم با شهید قندی اظهار داشت: «وحید مظاهری سرمربی شهید قندی خودش در سال 85 بازیکن و شاگرد خود من در تیم فوتبال دیهیم اهواز بوده است و من از او انتظار بیشتری داشتم. به نظر من آن‌ها با توجه به نتایج ضعیفی که طی دو هفته قبل گرفته بودند در خودشان نمی‌دیدند که بتوانند ما را ببرند و در بیشترین احتمال ممکن شاید می‌توانستند تنها به یک تساوی دست یابند که در این صورت تمام امیدهایشان برای صعود از بین می‌رفت.»

 

 

1517164

 


داریوش هرمزی همچنین اضافه کرد: «به نظر شما آیا بازی ای که در نیمه اول حتی یک کارت زرد هم نداشت، می‌تواند تنشی را برای آن در نظر گرفت؟


اما تمام این داستان ها ازآنجا شروع شد که پس از پایان نیمه اول، در حین خروج بازیکنان و مربیان به تونل ورزشگاه تختی با توجه به اینکه دو تن از بازیکنان شهید قندی اهوازی بودند، بین مربی ما و دو تن از بازیکنان شهید قندی درگیری لفظی‌ای به وجود می آید که در ادامه منجر به درگیری فیزیکی می‌شود. خب طبیعتا بین دو نفر که درگیری فیزیکی ایجاد شود، چهار نفر از تیم حریف و چهار نفر از تیم ما دخالت می‌کنند، اما درنهایت من شخصا ورود می کنم و حتی زیر گوش یکی از بازیکنانم می‌زنم و قائله خاتمه پیدا می کند.»


وی درخصوص مدت زمان درگیری هم بیان کرد: «نهایتا سه تا 4 دقیقه بیشتر نشد. باور کنید من به دنبال فرافکنی و تحریک کسی نیستم و نمی‌خواهم حرفی به غیراز واقعیت و آنچه که اتفاق افتاده به شما بگویم، چراکه هر چیزی هم که شما بنویسید ملاک کمیته انضباطی گزارش ناظر تعیین‌کننده است.»


وی همچنین ادامه داد: «به خدا این کل کل ها وجود دارد. برای مثال امشب که بازی شهرخودرو و استقلال است ممکن است مهدی رحمتی در حین رفتن به رختکن به حسینی بگوید "کور خواندید که بخواهید بازی را ببرید". واقعا اگر شما فکرمی کنید که دعوایی رخ داده که بخواهد منجر به عدم حضور تیمی در زمین شود دراشتباه محض به سر می‌برید. آن‌هم در شرایطی که تماشاگری در ورزشگاه وجود نداردو این در حالی هست که گل سالم ما در نیمه اول مردود اعلام شد. ضمن اینکه داور دیدار تنها با دیدن این صحنه‌های درگیری تنها یک کارت زد به هر کدام از بازیکن‌ها نشان داد.»

 

 

1517165

 


هرمزی ادامه این ماجرا راه به این شکل روایت می‌کند: «بعد از خاتمه درگیری دو تیم به داخل رختکن هایشان رفتند و ما پس از 14 دقیقه به زمین برگشتیم تا نیمه دوم را بازی کنیم اما خبری از تیم حرف نبود. درحالی‌که هم داوران و هم ناظر بازی اماده شروع بازی بودند. اما 15 دقیقه وقت استراحت به 79 دقیقه تبدل شد اما خبری از حضور شهید قندی نشد.


من به همراه ناظر مسابقه به رختکن حریف رفتیم و سرپرست شهید قندی در جواب ما اعلام کرد که "ما امنیت نداریم". ما در پاسخ به او گفتیم "چه کسی شما را تهدید می‌کند؟" که در پاسخ گفتند "باید فرمانده یگان امداد در ورزشگاه حاضر شود". در ادامه فرمانده یگان امداد پلیس خوزستان هم می‌آید ک تصویرش هم موجود است. وی به سرپرست شهید قندی گفت: "اگر کسی تخلف کرده است به من نشان بدهید تا من او را دستگیر کنم. اصلا در حالی که هیچ تماشاگری وجود ندارد و من به غیرازاین همه سرباز 10 نفر فقط درجه‌دار در ورزشگاه دارم چرا باید من را به اینجا بکشانید.؟


بعدازاین صحبت‌ها درنهایت تیم شهید قندی پس از 79 دقیقه از رختکن خارج می‌شود و به لب خط می‌آید ولی با وجود اصرار وارد زمین نمی‌شوند و تیم داوری هم که دید آنها قصد حضور در زمین را ندارند زمین را ترک کردند و در ادامه شهید قندی هم بدون هیچ مشکلی ورزشگاه را ترک می کند. واقعا اگر مشکلی بود ایا آن‌ها می‌توانستند به راحتی از ورزشگاه خارج شوند؟ در حالی که به علت تنظیم صورت جلسات دیگر نیروی انتظامی هم رفته بود.»


هرمزی در ادامه گفت: «تیم من از ابتدای سال تا حالا فقط یک کارت قرمزگرفته است و این نشان می دهد که ما به هیچ وجه به دنبال درگیری با هیچ تیم نیستیم.»

 

 

1517162

 


سرمربی استقلال ملاثانی که تیمش در شرایط بد امکاناتی به سر می‌برد تاکید کرد: «من حتی برای تامین لباس هایمان به عبدالله ویسی رو انداختم و او اگرچه لباس قرمز برای ما که استقلالیم فرستاد، اما با این وجود ما آن لباس قرمز را هم پوشیدیم. تیم ما حتی یک سرپرست ندارد. ما از ملاثانی تا اهواز با اتوبوس‌های واحد به سمت آستارا رفتیم اما به علت خرابی ماشین مجبور شدیم ادامه راه را با مینی‌بوس‌های دهه 40 حرکت کنیم. در برگشت حتی پول راننده را نداشتیم و مجبور شدیم کاسه گدایی دستمان بگیریم. ما حتی شام نداریم و برای تامین شام کالباس مارتادلای دو نونه به بازیکن می‌دهیم. اما با تماممی این حرف‌ها این شعار همیشگی تیم ماست که:"ما فقیریم اما حقیر نیستیم" چراکه 20 هفته در صدر جدول بودیم با وجود تیمهای بسیار خوب و متمول نگذارید حق تیم ما خورده شود.»


وی درپایان هم گفت: «از فدراسیون می‌خواهیم تا قبل از دیدار بعدی تکلیف بازی ما را مشخص کند و نتیجه را 3 بر 0 به نفع ما اعلام کنند و خدای‌نکرده تحت تاثیر بازی رسانه ای تیم فوتبال شهید قندی قرار نگیرند. آقای وحید مظاهری از شما بعید است که شلوغ‌کاری کنید. شما درست است که در سطح بالایی بازی کردید اما در سطح بالایی مربیگری نکردید و من داریوش هرمزی پیر لیگ دو هستم و خواهشم از فدراسیون و کمیته انضباطی این است که اجازه ندهند حق تیم من خورده شود.»

دیدگاه‌ها