کد خبر : 1700428 | 16 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

رئال راموس را ندارد؟ ما هم آگوئرو را نداریم

آیمریک لاپورته مدافع سیتی معتقد است غیبت سرخیو آگوئرو در بازی فردا شب برابر رئال می تواند مثل غیبت سرخیو راموس تاثیرگذار باشد.

رئال راموس را ندارد؟ ما هم آگوئرو را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه اتحاد رئال مادرید به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت تا بلکه بتواند شکست 1-2 بازی رفت را جبران کرده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 5 ماه پیش رئال در زمین خود به سیتی باخت ولی شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و کهکشانی ها با روحیه تر به نظر می رسند.

 

 

1515103

 

 

سیتی با یک تساوی و حتی شکست 0-1 هم راهی دور بعد خواهد شد. در بازی فردا سرخیو راموس به دلیل محرومیت غایب است ولی همراه تیم به منچستر سفر خواهد کرد.

آیمریک لاپورته مدافع فرانسوی سیتی در مصاحبه با آاس و در مورد غیبت راموس گفت:« ما هم غایب مهمی مثل سرخیو آگوئرو داریم که غیبتش تاثیرگذار خواهد بود. البته که راموس بازیکن خیلی مهمی برای رئال است و این می تواند به سود ما باشد. در هر صورت می خواهیم نشان دهیم تیم بهتری نسبت به رئال هستیم و می توانیم بهتر از آنها بازی کنیم. سبک بازی ما مشخص است ولی باید در زمین تمرکز بالایی داشته باشیم. اخیرا در کارهای دفاعی بهتر کار کرده ایم و می دانیم که بازی برابر رئال اصلا ساده نیست.»

 

 

1515265

 

 

نقش کریم بنزما:« کریم روی فرم است و فصل جاری گل های زیادی به ثمر رسانده است و البته پاس گل هم زیاد داده. باید بسیار مراقب او باشیم ولی خوب، رئال بازیکنان خطرناک زیادی دارد. ستاره های بین المللی این تیم می توانند نتیجه هر بازی را تغییر دهند.»

 

زیدان:« کاری که زیدان در رئال انجام داده استثنایی است. پس از 4 سال مربیگری که مدت زیادی هم نیست، او افتخارات زیادی کسب کرده است. در فرانسه زیدان یک الگو و یک شخصیت خیلی مهم است و در مورد او فقط می توان به نکات مثبت اشاره کرد.»

 

 

1513983

دیدگاه‌ها