کد خبر : 1699753 | 12 مرداد 1399 ساعت 16:38 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوکر آفریقائی های استقلال برابر سپاهان

شب گذشته شیخ دیاباته گل دوم خود به سپاهان را زد تا تعداد گل های زده بازیکنان آفریقائی استقلال برابر سپاهان به چهار گل برسد.

پوکر آفریقائی های استقلال برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه "  شاید هیچ کدام از استقلالی ها فکر نمیکردند بعد از گلزنی مامه بابا تیام سنگالی  در اردیبهشت 97به سپاهان در اصفهان که با پاس وریا غفوری و در لیگ هفدهم  به ثمر رسید ، خیلی زود و در عرض دو سال تعداد گلهای بازیکنان آفریقائی استقلال به سپاهان به عدد چهار برسد. استقلال آن بازی را با نتیجه یک بر صفر از سپاهان برد تا شفر برنده تقابل با منصورابراهیم زاده مربی موقت سپاهانی ها در نقش جهان شود.

 

1516367


بازی بعدی دو تیم که در دور رفت لیگ هجدهم  و در آبان ماه سال 97در تهران برگزار شد این بار با گلزنی دقیقه 81کی روش استنلی روی سانتر دقیق سعید آقائی که به صورت شیرجه ای و با ضربه سر زده شد  در ورزشگاه آزادی و با مربیگری امیر قلعه نوئی برای سپاهان و شفر برای استقلال با نتیجه یک بر صفر به نفع سپاهان به اتمام رسید.


شش ماه بعد و در فروردین 98بازی برگشت دو تیم در اصفهان  و در یک روز جنجالی برگزار شد. استقلال در حالی که گل سالم علی کریمی در دقیقه 75 توسط داور مردود شده بود ،با گلزنی دقیقه 97آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی خود  که با دریبل زیبا و حرکت انفرادی منحصر بفرد و روی پاس منشا به ثمر رسید سپاهان را در اصفهان  با یک گل شکست داد تا دو بار پیاپی موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه نقش جهان شود.

 

1490457


بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم در اصفهان  باز هم جنجالی شد و داور مسابقه پنالتی مسلم آبی ها را ندید تا در روزی که  استقلال با گلزنی دقیقه 79شیخ دیاباته فوروارد اهل مالی خود  از سپاهان  با نتیجه دو بریک پیش بود،امید نورافکن در وقت های اضافه بازی را برابر کند.  

 

1515832


شیخ دیاباته باز هم برای استقلال در برابر سپاهان و در دیدار شب گذشته گلزنی کرد تا پوکر بازیکنان آفریقائی استقلال را در پنج بازی اخیر دو تیم کامل کند .استقلال که در بازی شب گذشته با اخراج آرش رضاوند 10نفره شده بود ، با گلزنی دیاباته از روی نقطه پنالتی از سپاهان پیش افتاد تا با گل بخودی شایان مصلح و گلزنی محبی برای سپاهان ،استقلال با پیروزی دو بریک  بازهم برنده نبرد کلاسیک فوتبال ایران شود.

 


براساس برنامه سازمان لیگ دو تیم باید روز 20مرداد و در مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی روبروی هم قرار بگیرند و باید دید در آن روز آیا شیخ می تواند به تنهائی برابر سپاهان هت تریک کند و یا این کی روش استنلی است که در برابر استقلال دبل می کند.نکته جالب توجه در دیدارهای دو تیم گلزن های خارجی شش دیدار قبلی استقلال و سپاهان است که نشان می دهد خارجی ها راه گلزنی به این دو تیم را خوب بلدند . قبل از تیام جباروف با یک ضربه کاشته و یک ضربه ساده دوبار پیاپی در یک بازی به سپاهان گل زده بود ، ضمن اینکه در دیدار رفت دو تیم جورج ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان که این روزها دوران مصدومیت سپری می کند موفق به گشودن دروازه استقلال شده بود.

دیدگاه‌ها