کد خبر : 1699749 | 12 مرداد 1399 ساعت 16:33 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

خروج‌های موثر سیدحسین، بیش از حد تصور(عکس)

دروازه بان استقلال در بازی شب گذشته با سپاهان بارها از دروازه اش خروج کرد تا ارسال های پرتعداد حریف را خنثی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در بازی های گذشته استقلال نشان داده که همچنان توانایی های فنی بالایی دارد و با بازگشت روزهای خوب به تیمش او نیز اعتماد به نفس مطلوبی به دست آورده و می تواند بار دیگر همان دروازه بانی باشد که همه از او انتظار دارند.


حسینی در مصاف با سپاهان اصفهان هم شب سختی را سپری کرد اما به غیر گل زیبایی که محمد محبی به ثمر رساند و تقصیری را نمی توان گردن دروازه بان جوان آبی ها انداخت، در بقیه صحنه ها توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.


نکته قابل توجه درباره مرد شماره یک استقلال در بازی دیشب خروج های پرتعداد او بود. با توجه به اینکه سپاهانی ها در دقایق زیادی از مسابقه رو به بازی مستقیم آورده بودند و سعی داشتند با استفاده از ضربات سر مهاجمان بلند قامت خود مثل کی روش استنلی و علی قربانی دروازه استقلال را باز کنند، حسینی نیز خروج های زیادی از دروازه به قصد مشت کردن توپ داشت.


او در بازی شب گذشته بسیار بیشتر از مسابقات دیگر از دروازه خارج شد و سعی کرد با مشت کردن توپ های ارسالی اجازه باز شدن دروازه را ندهد که در اکثر اوقات نیز موفق ظاهر شد. بعد از پایان بازی نیز بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال به سمت حسینی رفت و بابت عملکرد خوبش به او تبریک گفت.

 

1516362

 

1516364

 

1516363

 

 

دیدگاه‌ها