کد خبر : 1699745 | 12 مرداد 1399 ساعت 16:02 | 54.6K بازدید | 2 دیدگاه

بارتومئو تایید کرد

خداحافظی قطعی با نیمار؛ رویای آبی اناری ها خراب شد

رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که امسال هیچ تلاشی برای بازگرداندن نیمار نخواهند داشت.

خداحافظی قطعی با نیمار؛ رویای آبی اناری ها خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا سال گذشته تا روزهای پایانی نقل و انتقالات تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار داشت ولی در نهایت به دلیل قیمت بالای این بازیکن،  نتوانست به هدف خود برسد. بارسا در تلاش بود پی اس جی را برای معاوضه بازیکن راضی کند اما در نهایت به توفیقی دست پیدا نکرد و ستاره برزیلی در پاریس ماندنی شد.

 

 

1516338

 

 

گفته می شد بارسا تلاش هایی دوباره برای بازگرداندن نیمار در این تابستان خواهد داشت ولی شیوع کرونا تمامی برنامه ها را خراب کرد. جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با اسپورت تایید کرد که تلاشی برای جذب نیمار نخواهند داشت.

او در این رابطه گفت:« در وضعیت کنونی جذب نیمار غیرممکن است. پی اس جی هم تمایلی برای فروش او ندارد و این طبیعی است چرا که نیمار از بهترین بازیکنان دنیاست. تابستان گذشته با انگیزه و شور زیادی برای بازگرداندن نیمار تلاش کردیم ولی امسال هیچ تلاشی در کار نیست.

 

 

1508494

 

 

ما بین ماه مارس تا ژوئن، 200 میلیون یورو به خاطر کرونا ضرر کردیم. تصور ما بر این بود که 1.1 میلیارد یورو درآمدزایی خواهیم کرد ولی حالا 30 درصد از این رقم کاسته شده است. اگر وضعیت کرونا بهبود پیدا نکند، مطمئنا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نخواهیم بود و ممکن است بار دیگر فروشگاه ها و موزه باشگاه تعطیل شوند که بازهم ضرر اقتصادی بیشتری به باشگاه وارد خواهد کرد. باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم و در خریدها از هر گونه ریسکی خودداری کنیم.»

 

جذب لائوتارو مارتینز از اینتر:« هفته های قبل گفت و گوهایی با اینتر داشتیم ولی همه چیز با توافق دو طرف متوقف شده است. شرایط به گونه ای نیست که بتوان برای جذب یک بازیکن، هزینه های زیادی متقبل شد.»

 

 

1496560

 

 

تمدید با تراشتگن:« برای ما تمدید با تراشتگن اهمیت بالایی دارد ولی او هم باید درک کند که شرایط مالی باشگاه دیگر مثل گذشته نیست.»

 

وضعیت مسی و آنسو فاتی:« لیونل مسی حداقل تا 4 سال دیگر می تواند در همین سطح بازی کند و  اطمینان دارم که با ما خواهد ماند. فاتی هم برای ما اهمیت بالایی دارد و هرگز او را به هیچ باشگاهی واگذار نخواهیم کرد.»


 

دیدگاه‌ها