کد خبر : 1699742 | 12 مرداد 1399 ساعت 15:40 | 45.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد پورتو و بنفیکا برایم افتخار است

طارمی: ممکن است با کارواخال به براگا بروم

ستاره ایرانی تیم ریو آوه با وجود پیشنهاداتی که از تیم های مطرح اروپایی مثل بنفیکا ، پورتو و مارسی دارد ممکن است یک انتخاب غیرمنتظره داشته باشد؛ براگا.

طارمی: ممکن است با کارواخال به براگا بروم

به گزارش"ورزش سه" طارمی با درخشش در لیگ پرتغال به یکی از پرطرفدار ترین بازیکنان لیگ این کشور تبدیل شده و هم اکنون تیم براگا به صورت جدی پیگیر جذب این بازیکن است اما او به بوشهر منطقه‌ای در خلیج فارس که زادگاه این بازیکن است، بازگشته تا تعطیلات را در کنار خانواده و دوستانش سپری کند.


این بازیکن قرار است تا دو هفته دیگر به پرتغال بازگردد و ممکن است تا قبل بازگشت، تصمیمش را برای فصل آتی گرفته باشد. نکته جالب این است که تعداد زیادی از لباس های ریوآوه را برای خانواده به بوشهر برده است.


او در مصاحبه ای با روزنامه پرتیراژ ابولا داشته در پیشنهاد تیم های مطرح پرتغال می گوید:"این افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود که باشگاه‌هایی در سطح بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو نامشان برای جذب من مطرح می‌شود."


طارمی در این فصل علاوه بر کسب عنوان آقای گلی یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ پرتغال بود و همین موضوع باعث شد تا تیم های مطرحی به دنبال جذب او باشند؛ از بنفیکا و پورتو در پرتغال تا مارسی ، وردربرمن و حتی تیم هایی از سری آ که علاقه شان را به جذب ستاره ایرانی ابراز کرده اند. اما نکته جالب توجه این است که حالا خبر می رسد که احتمال دارد او به همراه کارلوس کارواخال سرمربی ریو آوه به تیم براگا برود. اتفاقی که می تواند با توجه به پیشنهاد تیم های مطرح تر کمی عجیب به نظر برسد. گفت و گوی طارمی را با روزنامه ابولا می خوانید:

 

کارلوس کارواخال چقدر در موفقیت تو تاثیر داشت؟


از کارواخال تشکر ویژه‌ای دارم. او و کادر فنی‌اش فوق‌العاده بودند. کارواخال علاوه بر مربیگری یک روانشناس بزرگ است و می‌داند که چه زمانی و چگونه از بازیکن حمایت کند.

 

1516355

 

پس ممکن است تو در چالش بعدی در براگا هم کارواخال را همراهی کنی؟


چرا که نه. صبر خواهم کرد تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته من بازیکن ریوآوه هستم و باید منافع آنها هم در نظر گرفته شود. از طرفی برای عقد قرارداد جدید باید تمام جزئیات مورد بررسی قرار گیرد و رعایت شود.


حتما شنیده‌ای که باشگاه‌های بزرگی در پرتغال خواهان جذب تو هستند؟


این افتخار بزرگی برای من حسوب می‌شود که باشگاه‌هایی در سطح بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو نامشان برای جذب من مطرح می‌شود. این برای من افتخار بزرگی است که به عنوان اولین ایرانی و آسیایی باشم که برای موفقیت در این باشگاه‌ها تلاش کنم. من برای فوتبال پرتغال و تاریخ بزرگ آن احترام قائل هستم. آنچه من تجریه کردم افتخاری بزرگ بود.

دیدگاه‌ها