کد خبر : 1699649 | 12 مرداد 1399 ساعت 08:26 | 30.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت با شکوه مدافع یاغی

چگونه دانشگر سپاهان را به صلیب کشید!

مدافع یاغی استقلال، با دست پر به ترکیب این تیم برگشت.

چگونه دانشگر سپاهان را به صلیب کشید! 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار حساس و مهم هفته، دو بر یک از سد سپاهان اصفهان گذشت تا نیمی از راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را پیموده باشد. 


چه از فرهاد مجیدی خوشمان بیاید چه با او سر ناسازگاری داشته باشیم، اما تیم او در جدال با سپاهان دست به کار بزرگی زد و در حالیکه بیش از 50 دقیقه ده نفره بود، از سد سپاهان گذشت. کار بزرگ استقلال آنجا مشخص می شود که هر دو گل خودش را با یک یار کمتر به ثمر رساند.


اما در این بین، انتخاب بهترین بازیکن میدان کار سختی به نظر نمی رسد. محمد دانشگر تنها یک نیمه لازم داشت تا بازگشت باشکوهی را به ترکیب استقلال داشته باشد. پس از درگیری این مدافع در تمرینات تیم، او به دستور فرهاد مجیدی از حضور تمرینات استقلال محروم شد و برای دیدار با پارس نیز همراه تیم به جم نرفت. 

 

1516208


پس از بازگشت دانشگر به جمع استقلالی ها، او در نیمه دوم به جای مهدی قایدی به زمین مسابقه آمد و بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت. دانشگر که در این فصل در دو دیدار با سایپا و صنعت نفت آبادان پایه گذار گل های ریگی و دیاباته بود، در این مسابقه هم با نفوذ های همیشگیش، به داخل محوطه جریمه سپاهان رفت و پس از اینکه قصد داشت توپ را  برای دیاباته ارسال کند، در میانه های راه به شایان مصلح برخورد کرد و وارد دروازه سپاهان شد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد. دانشگر پس از این گل، دست هایش را همچون مجسمه حضرت مسیح باز کرد تا اینگونه شادی پس از گلش را به نمایش گذاشته باشد.


اما این پایان کار دانشگر نبود. در ثانیه های پایانی و در حالیکه سپاهان تمام تلاشش را برای به ثمر رساندن گل دوم می کرد، روی خروج بد حسینی، توپی که در حال ورود به دروازه استقلال بود، تنها به اشاره یکی از بازیکنان سپاهان نیاز داشت تا همچون دیدار رفت، استقلال در دقیقه 96 برتریش را از دست بدهد.

 

1516211


اما محمد دانشگر شب خوبش را در این صحنه کامل کرد و با حضور کاملا به موقع در این صحنه، با دفاع توپ، مانع از ورود آن به درون دروازه آبی پوشان شد تا برتری دو بر یک استقلال 10 نفره حفظ شود. قطعا اگر دانشگر در آن صحنه حضور نداشت، سپاهان گل تساوی را به ثمر رسانده بود و امتیازات بین دو تیم تقسیم می شد. 


دانشگر همچنین در این دیدار 4 بار توپ هایی که به سمت دروازه حسینی آمده بودند را دفع کرد و 4 بار نیز در قطع توپ های سپاهانی ها، موفق ظاهر شد. مدافع استقلال 2 نبرد هوایی موفق نیز داشت و با آن نجات بزرگ دروازه تیمش و کسب نمره 7.5 بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

 

1516210

دیدگاه‌ها