کد خبر : 1699648 | 12 مرداد 1399 ساعت 08:24 | 99.9K بازدید | 2 دیدگاه

اول استقلال بعد رفاقت

رفیق نورافکن بالاخواه وریا در آمد! (عکس)

درگیری امروز نورافکن با وریا غفوری با عکس العمل نزدیکترین دوستش همراه شد

به گزارش "ورزش سه " بازی امروز دو تیم استقلال و سپاهان با درگیری وریا غفوری کاپیتان استقلال و امید نورافکن همراه بود که داور بازی به هر دوی این دو بازیکن کارت زرد نشان داد.


رفتار نورافکن در دیدار رفت و صحبت های نه چندان هوشمندانه او در برنامه نوروزی شبکه ورزش اختلاف او با استقلالی ها را بیشتر کرده بود که دامنه آن به بازی شنبه شب نیز کشیده شد.


در دوران کرونا تصاویری از بازی سپک تاکرا در منزل مسکونی از نورافکن و رضا آذری دو هم بازی و کاپیتان سابق امیدهای استقلال منعکس شده بود که نشان دهنده نزدیکی و رفاقت این دو جوان بود.


بعد از ابتلا نورافکن به کرونا شاهد پست ناراحتی آذری بودیم که نشان می داد این دو فوتبالیست رفاقت به همه چیز ترجیح می دهند.


در ادامه و در دیدارهای تدارکاتی رباط صلیبی آذری پاره شد و او استوری منتشر کرد که کاپیتان تیم وریا به منزل مسکونی او برای عیادت رفته است .


امشب و بعد از درگیری نورافکن و وریا آذری پستی با حمایت از کاپیتان وریا در اینسناگرام منتشر کرده تا به نورافکن رفیق قدیمیش بگه که استقلال در ارجحیت اوست و او که از نوجوانان تا امید کاپیتان آبی ها بوده و در دیدارهای تدارکاتی برابر تیم هوادار و با  بازوبند کاپیتانی بزرگسالان مصدوم شده ،استقلال را ارجح تر از هر رفاقتی می داند و پشت کاپیتان تیم است .

 

1516207

دیدگاه‌ها