کد خبر : 1699221 | 10 مرداد 1399 ساعت 10:29 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس باشگاه السیلیه:

انصاری‌فرد را در فصل آینده حفظ خواهیم کرد

نایب‌رئیس باشگاه السیلیه قطر در گفتگویی اعلام داشت که قصد داریم مهاجم ایرانی خود را برای فصل آینده حفظ کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الرایه قطر، "محمدعلی المری" در گفتگویی مفصل با روزنامه الرایه قطر ضمن اعلام برنامه‌های این تیم در فصل آینده و انتقاد از فرصت سوزی‌های این تیم در آخرین دیدارشان مقابل الوکره در پایان گفتگو درخصوص بازیکنان خارجی باشگاه السیلیه گفت: «هیات مدیره منتخب اخیراً به‌طور فشرده درزمینهه نقل و انتقالات برای فصل جدید کارش را آغاز کرده است. ما مدتی قبل کار را باهدف تکمیل کلیه پرونده‌های مهم با همکاری کادر فنی درخصوص جذب بازیکنان جدید، اعم از بازیکنان بومی و حرفه‌ای شروع کرده ایم. همچنین روند آماده‌سازی برای فصل جدید را با توجه به اینکه همه می‌دانند که بین فصل جاری و فصل بعدی زمان کافی وجود ندارد به طور جدی پی گرفته ایم. بنابراین در حال حاضر یک دوره آماده‌سازی مهم برای فصل جدید در نظر گرفته‌شده و ما برای دستیابی به اهداف خود از همه راه‌ها بهره خواهیم برد.»

 

 

1515579

 


نایب‌رئیس باشگاه السیلیه در ادامه خاطرنشان کرد: «السیلیه سه بازیکن خارجی شامل "کریم انصاری‌فرد"، "نذیر بلحاج" و "کارا مودجی" را در اختیار دارد که ما در حال مذاکره با کریم انصاری فر و کارا مودجی هستیم تا قرارداد این دو بازیکن را به اتمام برسانیم و رضایت این دو بازیکن را برای همراهی در فصل بعدی به دست بیاوریم.»


وی در پایان اظهار داشت: «مدتی قبل شورای مدیران باشگاه السیلیه انتخاب شدند و آن‌ها درباره تمامی برنامه‌های فصل آینده از جمله تقویت کادر فنی و جذب بازیکنان بومی و خارجی در حال انجام وظایف خودشان هستند. همه به خوبی می‌دانند با توجه به فاصله کوتاه تا آغاز فصل آینده لیگ ستارگان قطر، دیدارهای باقیمانده فصل جاری جنبه آماده‌سازی خواهد داشت.»


گفتنی است کریم انصاری‌فرد در فصل جاری لیگ ستارگان قطر شش گل برای السیلیه به ثمر رسانده استو این در حالی است این تیم شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.

دیدگاه‌ها