کد خبر : 1699220 | 10 مرداد 1399 ساعت 10:10 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم اعتراض فولاد هدفدار بود یا نه 

شیری: بازی با پرسپولیس به نفع ماست

دبل حامد شیری در بازی با فولاد اتفاقات خوبی را برای نساجی رقم زد؛ کامبک شیرین و رویایی. کاپیتان نساجی حالا مهیای آزمون سخت بعدی می شود. دیدار با پرسپولیس.

 شیری: بازی با پرسپولیس به نفع ماست 

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فرصتی دست داد به بهانه این بازی و هم چنین دیدار با پرسپولیس گپی با حامد شیری بزنیم؛ بازیکنی که سال های متمادی پیراهن سایپا را برتن داشت و حالا در سال های پایانی دوران بازیگری در ترکیب نساجی می درخشد. 

 

*در برابر فولاد دو گل زدی؛ تو دقایقی که دو بر صفر عقب بودید به کامبک خوش بین بودی؟ 
خب هیچ داوری سوت پایان بازی را پیش از دقیقه 90 به صدا در نمی آورد. مهم این نیست که چه نتیجه ای در جریان است. باید تا زمانی که زمان داری با همه وجود تلاش کنی. در بازی با فولاد این حس را در وجود همه بچه ها بود. چه بازیکنانی که از ابتدای بازی در ترکیب تیم حضور داشتند و چه آنهایی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند. بعد از اینکه فولاد 10 نفره شد به این نتیجه رسیدیم که می توانیم فشار حملات را بیشتر و بازی را به سود خود تغییر دهیم. این حس همان طور که گفتم در وجود همه بچه ها بود و تنها من نبودم که این طور فکر می کردم. حس خواستن و بردن به ما کمک کرد در دقایق پایانی بازی با فولاد شرایط را تغییر دهیم. البته که لطف خداوند هم شامل حال ما شد. مثل همیشه و از این بابت شاکریم. 

 

 

1515577

 

 

* زمانی که داور پنالتی اعلام کرد بازی 6 دقیقه متوقف شد آیا روی تو تاثیر منفی داشت؟
این اتفاق در فوتبال ایران مرسوم است. زمانی که علیه تیمی پنالتی اعلام می شود به داور اعتراض می کنند و گاها این اعتراض موجب اتلاف وقت بازی می شود. من نمی دانم که اعتراض فولادی ها به تصمیم داور هدف دار بود یا نه. تصمیم داور در چنین شرایطی تغییر نمی کند و وقتی زمان زیادی از بازی به خاطر اعتراض تیم مدافع از دست می رود بازیکنی که می خواهد ضربه را بزند تمرکزش را از دست می دهد؛ چرا که در حالت انتظار است و فشار زیادی را تحمل می کند. به هر صورت من تلاش کردم تمرکز خود را از دست ندهم و در نهایت ضربه ای به توپ بزنم که تبدیل به گل شوم که خوشبختانه این چنین شد و زحمات بچه ها را تکمیل کردم. از زمانی که داور به سود ما پنالتی اعلام کرد تا زمانی که من اجازه پیدا کردم ضربه را بزنم 6 دقیقه طول کشید. 

 

*خیلی ها دوست دارند بدانند چه اتفاقاتی رخ داد که نساجی با وجود در اختیار نداشتن چند بازیکن خوب بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد...
از زمانی که آقای فکری هدایت تیم را برعهده گرفت و به دنبال آن بیماری کرونا همه متوجه شدند که در ادامه بازی ها به صورت فشرده برگزار می شود و کادر فنی در صحبت هایی که با بچه ها داشت اعلام کرد به همه بچه ها بازی می رسد و همین موجب شد تیم به خوبی تمرین کند و آماده استفاده از فرصت ها شود. در هفته های اخیر چه بازیکنانی که به طور مداوم بازی کردند و چه بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در بازی ها را پیدا کردند به خوبی تمرین کردند و همیشه آماده شرایط بازی هستند. در تمرینات بچه ها در عین رقابت با هم رفیق هستند و تلاش می کنند به هم کمک کنند. این دلیل خوبی برای خوب بازی کردن در هفته های اخیر بود و به طور حتم ما در ادامه مسیر هم پرتلاش ظاهر خواهیم شد. 

 

 

1515578

 

 

* و در هفته های پایانی هم بازی های سختی پیش رو خواهید داشت. از جمله در برابر پرسپولیس...
با آمدن آقای فکری ما باید بازی های سختی را پشت سر می گذاشتیم که 6 هفته از بازی ها سپری شده است. بیشتر تیم هایی که ما با آنها بازی کردیم یا در جدول بالاتر از ما بودند یا برای کسب سهمیه تلاش می کردند. در هفته های پایانی هم اینطور خواهد بود. پرسپولیس تیم قهرمان است. سپاهان و شهر خودرو برای کسب سهمیه تلاش می کنند و ذوب آهن هم شرایط خوبی در جدول ندارد و تلاش می کند در بازی با ما به سه امتیاز برسد. ما در 6 هفته اخیر به 12 امتیاز دست پیدا کردیم. این 6 هفته بهترین هفته هایی بود که نساجی طی دو فصل حضور در لیگ برتر تجربه کرده. من از سختی بازی ها در هفته های پایانی استقبال می کنم. این 4 هفته هم همانند ویترین برای بازیکنان است. ما اگر به تلاش خود ادامه دهیم و در این 4 هفته هم با همه توان بازی کنیم هم تیم سود خواهد برد و هم می توانیم شرایط خود را برای فصل بعد بهتر کنیم. حتی اگر قرار به ادامه حضور در نساجی باشد. بدون شک تیم هایی که به دنبال بازیکن هستند توجه بیشتری به بازیکنان نساجی خواهند کرد. از سویی تیم ما شخصیت خوبی به خود گرفته است. این شخصیت به سختی به دست آمده است و ما باید با تلاش در هفته های پایانی به همه ثابت کنیم مستحق تحسین هستیم و روندی که در 6 هفته اخیر دنبال کرده بودیم یک اتفاق نبوده است.

دیدگاه‌ها