کد خبر : 1699219 | 10 مرداد 1399 ساعت 10:25 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر به دنبال شکار یک تاتنهامی دیگر؛ تانگوی اندومبله

بر اساس گزارشها اینترمیلان با باشگاه تاتنهام تماس‌هایی برقرار کرده و به دنبال پرس و جو درباره احتمال جذب تانگوی اندومبله بوده است.

اینتر به دنبال شکار یک تاتنهامی دیگر؛ تانگوی اندومبله

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای ایتالیا مدعی شد باشگاه اینترمیلان با باشگاه تاتنهام تماس‌هایی برقرار کرده و در این تماس‌ها به دنبال اطلاع از شرایط تیم انگلیسی برای واگذار کردن ستاره پرحاشیه اش تانگوی اندومبله بوده.

 

1515575

 

اندومبله فرانسوی تابستان گذشته با قراردادی 63 میلیون پوندی از لیون به تاتنهام پیوست تا رکورد تاریخ باشگاه انگلیسی را بشکند. اما او در اولین فصل حضورش در لندن چندان موفق نبود. او در دوران پساکرونا تنها دو بار برای تاتنهام به میدان رفته و در هر دو مورد هم فیکس نبوده.

 

اینتر امسال یک بازیکن دیگر از تاتنهام را به خدمت گرفته و کریستین اریکسن دانمارکی را از این تیم جدا کرده است. ژوزه مورینیو چندی پیش شایعات درباره درگیری اش با اندومبله را تکذیب کرده بود ولی از همان زمان خبرهای زیادی درباره تمایل هافبک فرانسوی به جدایی از تاتنهام مطرح بود.

 

این در حالی است که موسی سیسوکو هم تیمی فرانسوی او در تاتنهام اخیراً اعلام کرد شک ندارد که اندومبله می‌تواند در این تیم موفق شود.

دیدگاه‌ها