کد خبر : 1699217 | 10 مرداد 1399 ساعت 09:48 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف رومینیگه: تیاگو بایرن را ترک می کند

کارل هاینتس رومینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که تیاگو آلاکانتارا‌، ستاره اسپانیایی، این تیم را ترک خواهد کرد.

اعتراف رومینیگه: تیاگو بایرن را ترک می کند

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که تیاگو آلاکانتارا قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نخواهد کرد و انتظار می رود بایرن را ترک کند.

 

1515573

 

تیاگو در سال 2013 از بارسلونا به بایرن پیوسته و از قرارداد فعلی اش یک سال دیگر باقی مانده. اخیراً شایعاتی درباره انتقال این ستاره اسپانیایی به لیورپول مطرح شده. باشگاه بایرن حالا بعد از ناموفق بودن حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی‌اش در متقاعد کردن او برای تمدید قرارداد احتمال جدایی او را رسماً پذیرفته است.

 

رومینیگه در گفتگو با اسکای آلمان گفت: " صحبتهای حسن و تیاگو خیلی مثبت و سازنده بود و گاهی به نظر می رسید که آنها به توافق رسیده اند. ولی بعد تیاگو به حسن اطلاع داد که قصد دارد چیز جدیدی را تجربه کند. ماجرا این است".

 

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت: " ما باید این را قبول کنیم. ما هنوز قراردادی داریم که تا یک سال دیگر معتبر است و اگر او با هر باشگاهی به توافق برسد آن باشگاه باید مقدار مشخصی را به عنوان مبلغ نقل و انتقال پرداخت کند. من نمی خواهم به صورت عمومی درباره مبلغی که مد نظرمان است صحبت کنم. ما این قضیه را بررسی خواهیم کرد ولی همانطور که گفته بودم قصد نداریم امسال تابستان چندین نفر از بازیکنان مان را بفروشیم. من اصلاً عصبانی نیستم و تیاگو را دوست دارم. او فوتبالیست خوبی است و شخصیت خوبی هم دارد. فراموش نکنید که تیاگو 29ساله است و برای تجربه جدید دیگر وقت چندانی ندارد چون چنین کاری بعد از 30 سالگی خیلی سخت می شود".

 

 

دیدگاه‌ها