کد خبر : 1699213 | 10 مرداد 1399 ساعت 08:05 | 203.5K بازدید | 6 دیدگاه

گفت و گوی خواندنی با دو ستاره خط حمله تیم ملی

سردار و طارمی؛ چه کسی زوج زلاتان می‌شود؟

سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم ملی‌پوش ایرانی باشگاه زنیت روسیه و ریو آوه پرتغال درگفتگویی تصویری در برنامه فوتبال 120 حاضر شدند .

 سردار و طارمی؛ چه کسی زوج زلاتان می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که قبل از طارمی ارتباطش برقرار شد ابتدا درخصوص ایام قرنطینه و سخت‌گیری‌های کشور روسیه گفت: اینجایی که من هستم وضعیت خیلی قرمز بود و من هم مجبور بودم که برای اینکه به کرونا مبتلا نشوم در خانه بمانم. آنجا در روسیه چون باشگاهمان حرفه‌ای است و الگویی برای تیم‌های دیگر به شمار می‌رود ما به‌عنوان بازیکنان آن تیم باید خیلی رعایت می‌کردیم که البته رعایت آن خیلی سخت بود، خصوصاً برای لژیونرها خیلی سخت‌تر هم بود. آنجا من یک اشتباهی مرتکب شدم چون به‌اشتباه تصور کردم که دولت اعلام کرده قرنطینه تمام‌شده، به همین خاطر به رستوران رفتم که متأسفانه جریمه شدم، اما در کل تجربه بسیار خوبی برای من شد. درنهایت من از باشگاه عذرخواهی کردم و همه‌چیز با خوبی خوشی به اتمام رسید.»


وی درخصوص اینکه آیا احتمال دارد که به لیگ ایران برگردد: «نه با تمام احترامی که برای لیگ ایران قائلم، دوست دارم که فعلاً در اروپا بازی کنم و چالشی جدید را شروع کنم. البته این را هم می‌دانم که مدیران ایرانی حاضر در باشگاه ترجیح می‌دهند جوانان ایرانی پیشرفت کنند.»

 

 

مصاحبه جذاب با طارمی و آزمون(بخش اول)

 


سردار درباره عجیب‌ترین شایعه‌ای که درباره خودش شنیده است گفت: «من خیلی حرف‌ها شنیدم، اما فکرمی کنم که عجیب‌ترین و خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که می‌گفتند با پول به تیم ملی راه پیداکرده است که البته ما میدانیم که این حرف‌ها برگرفته از یک تیمی است.»


 سردار درباره زوج خودش و ارتور ژیبوبا و هماهنگی زیادشان و اینکه آیا به علت تعداد گل در هر دقیقه عنوان آقای گلی را به دست آورده است بیان کرد: « البته  اقای گلی من به خاطر تعداد 7 پنالتی بود که ارتور تبدیل به گل کرده بود، اما در وهله اول ما به موفقیت تیم فکرمی کردیم ولی پس از مسجل شدن قهرمانی تا حدی به آقای گلی و شکست رکورد هم‌فکر می‌کردیم اما همان‌طور که گفتم هدف اول و آخر ما موفقیت تیم در جام حذفی و لیگ روسیه بود که خداراشکر این اتفاق هم افتاد.

 

 

1462927

 


آرتور بازیکن بسیار خوبی است که ما هر دو سعی می‌کردیم که به هم کمک کنیم و فکرمی کنم یکی از بهترین مهاجمان روسیه است.»


سردار درباره ازخودگذشتگی‌ای که دریکی از بازی‌ها انجام داده که در موقعیت دو به تک ترجیح داد به آرتور پاس دهد گفت: «بله دران بازی من هر بازیکن دیگری هم بود این کار را می‌کردم. این وظیفه من بود. درست است که یکی از شاخصه‌های یک مهاجم باید خودخواهی باشد اما من از همان روزهای اول زیر نظر آقایان محمدی در گنبد واکبر محمدی در تیم نوجوانان ایران یاد گرفتم که هیچ‌گاه خودخواه نباشم و درعین‌حال من معتقدم این وظیفه من بود و هر بازیکنی در کنار من حضور داشت من پاس گل را به او می‌دادم چون شرایط گلزنی بهتری داشت.»

 

 

مصاحبه جذاب با طارمی و آزمون(بخش دوم)

 


مهاجم ملی‌پوش ایرانی زنیت درباره اینکه به نظر می‌رسد در سیستمی که دو مهاجم دارد راحت است اظهار داشت: «بله دقیقاً همین‌طور است. در تیم ملی هم با تمام احترامی که برای مربیان قبلی قائلم، اکثر بازی‌ها تک مهاجم بودم، اما همیشه دوست داشتم با دو مهاجم بازی کنیم. خیلی خیلی هم دوست دارم در تیم ملی با دومهاجم بازی کنیم اما تابع نظرات سرمربیم و من آماده بازی کردن درهرشرایطی هستم. اما قطعاً کنار یک مهاجم حضور یک مهاجم دیگرمی تواند کمک بزرگی محسوب شود، مثلاً در مقدماتی جام جهانی 2022 تا حدی بازی به‌عنوان تک مهاجم برای من سخت بود.»


در این لحظه مهدی طارمی هم به جمع این دو نفر اضافه می‌شود.

 

 

1515565

 


سردار: به به آقا مهدی آمدند؟


طارمی: به به آقا سردار، آقای گل.


مجری: جمع آقای گل‌ها جمع است امشب. سلام


طارمی: پس به‌موقع رسیدم، سلام می‌کنم به همه بینندگان و مردم خوب ایران.


مجری: در حال حاضر زوج خط حمله تیم ملی ایران در برنامه 120 با شما مردم ایران صحبت می‌کنند. مهدی طارمی هم به جمع ما اضافه شد که عملکرد بسیار درخشانی در لیگ پرتغال داشت. داشتیم درباره زوج خط حمله صحبت می‌کردیم و سردار هم داشت می‌گفت که در سیستم‌هایی که بادو مهاجم بازی می‌کنند خیلی راحت‌تر هستم. .


سردار: مدافعان لیگ پرتغال به من پیغام می‌دهند و می‌گویند تو را خدا به یارخوبت در تیم ملی بگو تا این‌قدر از ما پنالتی نگیرد. واقعاً فوق‌العاده بود. در هر بازی داشت حداقل یک پنالتی از مدافعان حریف می‌گرفت. داور باوجوداینکه می‌دانست، بازهم مجبور می‌شد برای ریوآوه اعلام ضربه پنالتی کند. ببینید من خودم کم شده است که پنالتی بگیرم. واقعاً پنالتی گرفتن یکی از سخت‌ترین کارهای فوتبال است و زیرکی خاصی می‌خواهد.


مجری: من دیدم کسانی که فوتبال را دنبال می‌کنند سؤال می‌کنند که آیا پنالتی روی تو (طارمی) اتفاق می‌افتد یا اینکه خودت پنالتی می‌گیری؟


طارمی: حقیقتش را من برای شما می‌گویم. اول اینکه این کار یک هنر است. واقعاً زمانی که می‌توانم این کار را انجام دهم چرا از این کار صرف‌نظر کنم. به هر حال پنالتی یک موقعیت خوب است برای گل زدن. من بیشتر اوقات پنالتی‌ها را از دفاع می‌گیرم. شما باید نوع حرکات مدافعان را ببینید. برای مثال یک سری از مدافعان بی‌پروا و بی ملاحظه هستند و فقط می‌آیند که توپ را بزنند، آنجا که دیگر شما نیازی به دریبل زدن ندارید و کافی است که یک‌نوک‌پا به توپ بزنید و مطمئن باشید که مدافع صد در صد به تو برخورد خواهد کرد. حالا دیگر نحوه افتادن هرکسی یک مدلی است که من هم که خلاصه خوبچطور خودم را بیندازم.

 

 

1431449

 


سردار: الآن این ویدیو را برای دوستانم می‌فرستم.


طارمی: آخر اگر این موضوع حتی بدانند هم فایده‌ای ندارد. آن لحظه فشار، روی بازیکن زیاد است و می‌خواهد توپ را دور کند که در اصل باید بهترین تصمیم را بگیرند که متأسفانه آن‌ها بدترین تصمیم را می‌گیرند. آقای فردوسی پور زمانی که برنامه خوب نود بود یک برنامه‌ای گذاشتند و من را آنالیز کردند که بعدازآن برنامه در ایران هیچ‌کسی روی من پنالتی نمی گرفت، اما خدا را شکر اینجا سیستم VAR وجود دارد و حقی از من ضایع نمی‌شود.»


سردار: VAR هم از دست‌تو خسته شده است و دیگر در مورد تو به‌طور اتوماتیک پنالتی اعلام می‌کند.

 

مجری: آقای طارمی، تابه‌حال سرمربی تیم از تو درخواست داشتی حالا که از رقیب عقب هستیم پنالتی بگیری؟


طارمی: نه اصلاً، تاکنون در هیچ فصلی تاکنون تجربه چنین چیزی را نداشتم؛ حتی از همبازیانم هم کسی به من نگفته است البته به‌جز یک‌بار که سردار این مسئله را گفت. چون قابل‌برنامه‌ریزی نیست و در لحظه اتفاق می‌افتد. اول فصل درخواست داشتم که برای من در قراردادم آپشن کسب پنالتی بگذارند که مخالفت شد و اصلاً مدیران باشگاه گفتند این دیگر چه آپشنی است!

 

 

1515634

 

 

مجری: در کدام بازی سردار آزمون از تو خواست که پنالتی بگیری؟


طارمی: در بین دونیمه دیدار با پرتغال، جو خوب نبود و در رختکن سردار به سراغ من و جهانبخش آمد و گفت که امید آقای کی‌روش به ماست و باید گلزنی کنیم؛ آنجا بود که سردار از ما می‌خواست که در زمین همه توان خودمان را برای جبران نتیجه داشته باشیم. البته که باید بگویم درخواست آزمون از من برای پنالتی گرفتن بیشتر یک شوخی بود!

 

مجری: در برنامه قبلی فوتبال 120 که حاضر شدی (مهدی طارمی)، قول آقای گلی با 15 گل را به عادل فردوسی پور دادی، از کی برای رسیدن به این عنوان کارت را شروع کردی؟


طارمی: از اول فصل تمام تلاشم را آغاز کردم؛ ذهنیت آقای گلی نداشتم اما ذهنیت زدن 15 گل را داشتم که وقتی این ذهنیت را داشته باشی، طبیعتاً می‌توانی به تعداد گل زده بیشتری هم برسی. متأسفانه دو ماه آغازین فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم و بعد از بازگشت هم نتوانستم چندان خوب در زمین حاضر شوم و دوباره دچار مصدومیت شدم؛ باید بگویم درواقع نیم‌فصل اول را از دست دادم اما خداراشکر در نیم‌فصل دوم جبران کردم و توانستم به‌عنوان آقای گلی برسم و به قول خودم به آقا عادل (فردوسی پور) عمل کنم.

 

مجری: درباره خشونت تماشاگران در فوتبال روسیه صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود؛ آیا این صحت دارد؟


سردار: خیر، من به‌جز حالا شعارهایی که گاها در ورزشگاه علیه یکدیگر داده می‌شود، خشونت دیگری را در فوتبال روسیه ندیدم.

 

 

1408653

 


طارمی: اتفاقاً سردار بعدازاینکه از روسیه به اردوی تیم ملی می‌آید، به‌شدت خشمگین است و با خشونت بازی می‌کند (باخنده).


سردار: من فقط زبان مهدی طارمی را می‌فهمم؛ منظورش این است که من تماشاگران در فوتبال روسیه را دیده‌ام و این خشونت روی من هم اثر کرده است. خوشبختانه من و طارمی درک خوبی از همدیگر داریم و هم در فوتبال و هم در خارج از زمین فوتبال به‌خوبی همدیگر را درک می‌کنیم.


طارمی: زوج که باشید همین‌طور می‌شود و همدیگر را درک می‌کنید.


سردار: دوست دارم در آینده روزی با طارمی هم‌تیمی شوم چراکه بهترین زوج فوتبالی‌ام مهدی طارمی بوده است و در کل دوران فوتبالی‌ام، هیچ‌گاه کسی مثل مهدی (طارمی) را در کنار خود ندیدم که باهم هماهنگ باشیم.

 

طارمی: من و سردار فوتبال همدیگر را خیلی خوب می‌فهمیم؛ به دلیل این‌که سردار یک بازیکن باهوش است و می‌داند در لحظه چه تصمیمی باید بگیرد و این‌یک قابلیت بسیار بزرگ است که می‌تواند در لحظه برای تیمش نقش‌آفرینی کند. هوش بالا واقعاً بهترین قابلیت سردار آزمون است و می‌تواند به‌خوبی بازیکنان هم‌تیمی را درک کند.

 

 

1503912

 


سردار: اگر شما (مجری) مربی بودی با شنیدن این تعریف و تمجیدهای من و طارمی از یکدیگر، لذت می‌بردی!


مجری: اوایل فصل که با طارمی صحبت کردیم، درباره آینده صحبت نکرد و نگفت دوست دارد در کجا بازی کند، اما الآن که فصل به اتمام رسیده برنامه برای آینده چیست؟


طارمی: چون هنوز اتفاقی رخ نداده است، نمی‌توانم بگویم؛ برای مثال بگویم می‌خواهم به تیم‌های پورتو و بنفیکا وقتی هنوز مذاکره رسمی صورت نگرفته، چندان جالب نیست چراکه هنوز کسی با من تماس نگرفته است.


سردار: مهدی طارمی یک خصلت جالب دارد؛ کم گل می‌زند زیاد پیشنهاد دارد و وقتی گل زیاد می‌زند، پیشنهاد‌هایش کم می‌شود. این پسر ذاتاً عجیب است (باخنده و شوخی).


طارمی: هنوز تصمیمی برای فصل آینده صد درصد نشده است؛ بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون، براگا، اسپانیول، کادیز و استون ویلا تیم‌هایی هستند که نامشان مطرح است اما هنوز صحبت قطعی و نهایی صورت نگرفته است. هرکسی دنبال پیشرفت است و باید فکر کنم که کدام پیشنهادها می‌توانند به پیشرفت من کمک کنند و از میان آن‌ها با استفاده از راهنمایی دیگران یک پیشنهاد را انتخاب کنم. این پیشنهاد‌ها از قبل بوده و الآن نمی‌دانم کدام‌یک از این تیم‌ها هنوز خواهان من هستند.


مجری: سردار آزمون که آرزو دارد با مهدی طارمی همبازی شود، از چه تیم‌هایی اکنون پیشنهاد دارد؟


سردار: مهدی طارمی حرف درستی زد چون تا زمانی که صددرصد نشده ما نباید صحبتی کنیم و اسم از تیمی بیاوریم؛ واقعا آینده مشخص نیست. من هر وقت به باشگاهی رفتم و با آن‌ها مذاکره داشتم و قطعی شد، می‌توانم اسم بیاورم. تا الان نه پیشنهادی برای من آمده و نه باشگاه با من صحبتی کرده است. چرا که شاید صحبتی کنم و بعد باشگاه نسبت به من ناراحت شود.

 

 

1375035

 


مجری: (سردار) امکان دارد با زلاتان هم تیمی بشوی یا خیر؟


سردار: چه کسی دوست ندارد با زلاتان همبازی بشود؟ آقای طارمی آیا شما دوست نداری؟


طارمی: منظور از این است که به میلان می‌روی یا خیر؟


سردار: صددرصد دوست دارم که با زلاتان هم بازی بشوم؛ من حتی اگر به میلان بروم، برای نیمکت نشینی نمیروم و برای فیکس شدن خواهم جنگید. مطمئن باشید برای فیکس شدن بجنگی، مزد آن را خواهیم گرفت. من با تیم زنیت قرارداد دارم و عاشق این تیم هستم و برای همین نمی‌توانم فعلا درباره آینده خودم صحبت کنم تا باشگاه تصمیم بگیرد.


طارمی: آقای محمدی من شنیده‌ام دوباره برنامه نود می‌خواهد پخش بشود، آیا این خبر صحت دارد؟


مجری: ما تا این لحظه اطلاعی نداریم؛ من هم به سبک پاسخگویی شما، پاسخ سوالتان را می‌دهم (باخنده).

 

 

 

 

مجری: زمانی که در روستوف بودی، در لیگ قهرمانان اروپا بسیار درخشیدی، در این فصل هم با زنیت شروع خوبی داشتی در لیگ قهرمانان داشتی اما پایان خوشی نداشت؛ دلیل آن چه بود که زنیت نتوانست به رویاهای خود در فصل جاری لیگ قهرمانان برسد؟


سردار: ما شانس خوبی برای صعود داشتیم؛ تا پایان نیمه اول دیدار با بنفیکا ما تیم دوم گروه بودیم و در آستانه صعود قرار داشتیم چرا که لایپزیش بازی خود را برده بود و این اعلام نتیجه لایپزیش در رختکن به ما، خیلی برایمان ضرر داشت چون با خیالی آسوده در نیمه دوم به میدان رفتیم و مطمئن بودیم صعود به مرحله بعد نداشته باشیم، قطعا به لیگ اروپا می‌رویم چرا که بنفیکا باید سه گل به ما بزند. ما در نیمه اول موقعیت‌های عالی را از دست دادیم و در نیمه دوم ورق برگشت و ده نفره شدیم و گل به خودی خودم هم بود و بازی را به طرز عجیبی واگذار کردیم. من فکر می‌کنم همه چیز در آن همان بین دو نیمه اتفاق افتاد که ما خیالمان از دیگر بازی آسوده شد وگرنه اگر تمرکز خودمان را روی بازی در نیمه دوم می‌گذاشتیم بدون شک بازنده نبودیم و صعود می‌کردیم اما متاسفانه از جایگاه دوم به رده چهارم جدول گروهی رفتیم و حذف شدیم.


مجری: آقای طارمی چه حسی دارد که توانسته تقریبا یک‌تنه ریوآوه را برای سومین بار در تاریخ باشگاه‌اش به یک تورنمنت اروپایی برسانی؟


طارمی: خداراشکر یک فصل خیلی خوب را توانستم پشت سر بگذارم؛ صعود یک تنه را قبول ندارم چرا که به کمک هم‌تیمی هایم و مربی تیم بود و کمک زیادی به من داشتند. ما رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ باشگاه ریوآوه را هم توانستیم در فصل جاری با 54 امتیاز بشکنیم.

 

 

1514439

 

 

مجری: (سردار) الگوی داخلی و خارجی فوتبالی‌ات چه کسی بوده است؟


سردار: الگوی داخلی علی دایی و الگوی خارجی زلاتان ابراهیموویچ.


مجری: (طارمی) الگوی داخلی و خارجی فوتبالی‌ات چه کسی بوده است؟


طارمی: الگوی داخلی آقای دایی و الگوی خارجی رونالدوی برزیلی

 

مجری: (طارمی) در خانه تا به حال پوستر علی دایی را داشته‌ای؟


طارمی: من از بچگی هیچ پوستری در خانه نداشتم و همیشه با احترام به همه بزرگان آرزو داشتم، در پاسخ به این‌که دوست داری شبیه به کدام اسطوره بشوی نمی‌گفتم شبیه به آقای دایی و ... بلکه می‎گفتم می‌خواهم مهدی طارمی بشوم مثل آقای دایی، آقای کریمی و ... . هیچ وقت فکر این را نداشتم که بخواهم به جایگاه آقای دایی برسم بلکه می‌گفتم باید در کنار این اسطوره‌ها بشوم مهدی طارمی.


سردار: من پوستر علی دایی را داشتم؛ البته به جز ایشان، بازیکنان قدیمی مثل رونالدوی برزیلی را هم داشتم اما پوستر زلاتان را هیچگاه نداشته‌ام. اما در داخل ایران فقط پوستر آقای دایی را داشتم.

 

 

1513263

 

 

مجری: اگر خبر خوب درباره ازدواج‌تان در این برنامه به ما بدهید، قول یک کادوی خوب از طرف تهیه کننده برنامه (عادل فردوسی پور) را می‌دهم؛ آیا تصمیمی دارید؟


سردار: من زودتر از مهدی طارمی ازدواج می‌کنم؛ فعلا که کرونا است اما بعد از کرونا انشالله متاهل می‌شوم.


طارمی: سردار چون یکبار به باشگاه زنیت جریمه پرداخت کرده است هر مسئله‌ای را به کرونا مربوط می‌کند (باخنده)؛ اگر به من جایزه می‌دهید که همین فردا پس فردا بروم دنبال کارهای آن (باخنده).


سردار: حالا چه کادو می‌دهید به ما اگر ازدواج کنیم؟ پاستیل داخل جعبه نگذارید به عنوان کادو بدهید (باخنده)؛ برنامه دورهمی مهران مدیری رفته بودم گفتند قرار است سیمکارت رند کادو بدهند اما در نهایت اصلا سیمکارت رند نبود!


مجری: این کادو شخصی است اما این‌طوری که من متوجه شدم هردوی شما در آستانه ازدواج هستید.


طارمی: اگر شما جایزه می‌دهید و مثل آقای فردوسی پور قول نمی‌دهید، هر وقت شما صلاح بدانید ما ازدواج می‌کنیم. حتی همین حالا.


سردار: آقا مهدی توروخدا صبر کن.


طارمی: سردار جان من عجله دارم.


سردار: حالا واقعاً بدون شوخی در فکرش هستی؟


طارمی: من یکی دو سال است که در فکرش هستم اما هنوز اتفاقی رخ نداده و ان شاء الله در آینده رخ می‌دهد.

 

 

1458424

 


سردار: اما من زودتر از مهدی ازدواج می‌کنم و احتمالاً در چند ماه آینده ازدواج خواهم کرد.


مجری: شما با توجه به وضعیت موجود، شرایط تیم ملی را چگونه می‌بینید و فکر می‌کنید که اوضاع به چه شکل می‌شود؟


سردار: صد درصد کار سختی را پیش رو داریم، اما فدراسیون باید همه را متحد کند چراکه در زمان مربی قبلی (ویلموتس) به‌طور کامل یک تیم نبودیم و به مشکل هم خوردیم اما صد در صد با آمدن اسکوچیچ این مشکلات برطرف می‌شود. چون‌که فکر می‌کنم او نحوه برخورد با بازیکنان ایرانی و روحیات ما را به‌خوبی بداند و ما بازیکنان همه کمک خواهیم کرد که مردم عزیزمان را شاد کنیم.


طارمی: به نظر من اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود انقدرمهم نیست، مهم این است که ما همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود. در حال حاضر آقای اسکوچیچ سرمربی هستند و ما باید او را حمایت کنیم. اینکه بیاییم و بگوییم که ایشان رزومه چندان درخشانی ندارد و یا فلان جا مربیگری کرده است صحبت چندان درستی نیست. اول باید ببینیم که چه اتفاقی قرار است بیفتد. شاید ایشان عملکردش در آینده بسیار عالی باشد. درجایی شنیدم که ایشان مربی تیم‌های بزگی نبود و نمی‌تواند به ما کمک کند اما فدراسیون و مردم و همه دست و اندر کاران باید حمایت کنیم تا تیم ملی وارد جام جهانی شود.


مجری: سؤال خرمن هم برمی‌گردد به سؤال برنامه که از بین طارمی، آزمون، عابدزاده، رضایی و سایر گزینه‌ها کدام‌یک بهترین لژیونر ایرانی در فصل گذشته هستند؟

 

 

1474056

 


سردار: من چهارتا خط‌دارم و به هر چهار نفر رأی می‌دهم.


طارمی: هرکسی در هر کشوری که بازی می‌کند و پرچم ایران را بالا ببرد، باعث افتخار است. یک‌فصل‌هایی پیش می‌آید بعضی از بازیکنان خوب باشند و یک‌فصل‌هایی هم بعضی دیگر از بازیکنان. به نظر من آن افتخار مهم است اما من معتقدم در این فصل سردار از همه بهتر بود.


سردار: ریوآوه به مهدی کم‌پول می‌دهد و او برای همین یک خط داشت و به من رأی داد. مرسی آقا مهدی.


مجری: صحبت پایانی اگر دارید بفرمایید.


سردار: مرسی ممنونم. خیلی خوشحال شدم و برای همه فوتبالیست‌ها خصوصاً آقا مهدی سال خوبی باشد و ما بیش از این به او افتخار کنیم.


طارمی: من هم در آخر از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم همه مردم ایران مثل همان اوایل که کرونا آمده بود نکات بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری را پشت سر بگذاریم و هم اینکه برای تمام بازیکنان ایران آرزو می‌کنم که پرچم ایران را بالا ببرند. و درنهایت برای سردار که خودش می‌داند که دوست خیلی خوب من است و مثل داداشم است، آرزوی سلامتی دارم و هم اینکه به آرزوی فوتبالی خودش که همبازی شدن با زلاتان است برسد.


مجری: آقای آزمون پس جواب سؤال ما لو رفت؟


سردار: نه واقعاً ما هر چه قدر هم باهم صمیمی هستیم، در مورد مسائل شخصی هیچ‌گاه چیزی از هم نمی‌پرسیم. ضمن اینکه آقا مهدی شما که انقدر نگران سلامتی مردم هستید لطفاً از این به بعد فوتبال ساحلی بازی نکنید.


طارمی: نه من با رعایت پروتکل بازی کردم و تمام دنیا بازی‌ها ساحلی برگزار می‌شود. ضمن اینکه بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی همه جزو بازیکنان ملی‌پوش هستند و تست کرونا دادند.
 

دیدگاه‌ها