کد خبر : 1696320 | 26 تیر 1399 ساعت 21:50 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آلیسون به ناکامی لیورپول در صد امتیازی شدن

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول می‌گوید که ثبت رکورد صد امتیازی شدن هیچگاه هدف اصلی این تیم بوده است.

واکنش آلیسون به ناکامی لیورپول در صد امتیازی شدن

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود که لیورپول قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کرد. بعد از این اتفاق شاگردان یورگن کلوپ تا حدود زیادی انگیزه خود را از دست دادند تا جایی که در بازی های قبلی هیچ نشانی از لیورپول ابتدای فصل مشاهده نشده است.

 

لیورپول می‌توانست با رسیدن به رکورد 100 امتیاز فصل را به پایان برساند اما شکست در دو بازی مقابل منچسترسیتی و آرسنال و تساوی در دیدار خانگی مقابل برنلی باعث شد که امیدهای این تیم برای رسیدن به چنین رکوردی از بین برود.

 

 

1511531

 

 

دروازه‌بان برزیلی قرمزهای آنفیلد می‌گوید که رسیدن به این رکوردها هرگز هدف اصلی این تیم نبوده است. آلیسون بکر در این باره گفت: " رسیدن به این رکورد امتیازی چیزی نبوده که ما به دنبال آن بوده باشیم. با این حال فکر کردن به اینکه ما می‌توانستیم این رکورد را بشکنیم، چیز خوبی است اما اگر موفق به انجام این کار نشوید نیز اشکالی ندارد.

 

مهمترین هدف ما این بود که به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و این کار را نیز انجام دادیم. فکر می کنم که جزئیات کوچک نمی تواند ارزش قهرمان شدن ما را از بین ببرد."

 

 

1507201

 

 

آلیسون در ادامه گفت: " ما انسان هستیم. در یکی دو سال گذشته کارهای فوق العاده ای را در زمین فوتبال و برای این باشگاه انجام دادیم. ما نیز مانند انسان‌های عادی عواطف و احساسات خاصی داریم. این در حالی است که در سطح بالایی از ورزش به رقابت می پردازند و اگر نتوانیم عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم قطعاً از سوی حریفان مجازات خواهیم شد. باید از اشتباهات خود درس بگیریم و به کار ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها