کد خبر : 1696290 | 26 تیر 1399 ساعت 19:41 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت هواداران به استادیوم های ایتالیا

وینچنزو اسپادا فورا وزیر ورزش ایتالیا مدعی شد که احتمالا هواداران به شکل محدود از ماه سپتامبر(شهریور) به ورزشگاه ها باز خواهند گشت.

زمان بازگشت هواداران به استادیوم های ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر قاره اروپا باعث شد که مسابقات ورزشی و مشخصا فوتبال به حالت تعلیق در بیاید. با این حال بازی ها از چندی پیش دوباره پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران از سر گرفته شد.

 

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا از تاریخ بازگشت هواداران به استادیوم ها در این کشور رونمایی کرده است. او در این باره گفت: " مسائل بهداشتی ما را مجبور همه چیز را متوقف کنیم. با این حال ما توانستیم به‌تدریج بازی ها را آغاز کنیم و در نهایت دوباره به رقابت بپردازیم."

 

 

1502203

 

 

اسپادافورا در ادامه گفت: " امروز نیز شرایط ایجاب می‌کند که ما به مسائل بهداشتی لازم ادامه دهیم. با این وجود در حال آماده کردن شرایط برای بازگشت هواداران به استادیوم‌ها از ماه سپتامبر هستیم. اجازه حضور ده ها هزار هوادار در ورزشگاه ها غیر ممکن خواهد بود اما باید شرایطی فراهم شود که آنها به شکل محدود وارد استادیوم‌ها شوند. باید در این باره اوضاع را کاملاً مدیریت کنیم. تعهد من اجرای این طرح برای ماه سپتامبر خواهد بود.

دیدگاه‌ها