کد خبر : 1696262 | 26 تیر 1399 ساعت 17:30 | 39.9K بازدید | 23 دیدگاه

برونو فرناندز:

رونالدو تکنیکی‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام

ستاره پرتغالی منچستریونایتد شروعی خیره کننده در این تیم داشته و بسیاری را به یاد کریستیانو رونالدو انداخته است.

رونالدو تکنیکی‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی بود که پس از کش و قوس های فراوان، منچستریونایتد موفق به جذب برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون شد. شیاطین سرخ 50 میلیون پوند برای این انتقال هزینه کردند و او نیز در 11 بازی در لیگ برتر توانسته با 7 گل و 7 پاس گل، پاسخ اعتمادها را به بهترین شکل بدهد.

برونو را جانشینی مناسب برای کریستیانو رونالدو می دانند و یونایتد برای موفقیت در فصل آینده، چشم به درخشش این ستاره 25 ساله دارد. منچستریونایتد به فاصله سه بازی تا پایان لیگ برتر، خوشبین است که در نهایت بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

 

 

1511655

 

 

برونو که او نیز همچون رونالدو از اسپورتینگ راهی یونایتد شده، در تمجید از هموطن خود گفت:« رونالدو به خصوص در سال های ابتدایی فوتبالش، تکنیکی ترین بازیکن دنیا بود. البته الان کمی سبک فوتبالش را عوض کرده ولی بازهم در مصاف های تک به تک، مهارش از دشوارترین کارهاست. او تکنیکی ترین بازیکنی است که به عمرم دیده ام. فکر می کنم هر کسی مقابل رونالدو بازی کرده، با من هم عقیده باشد.»

 

 

1507148

 

 

برونو همچنین به تمجید از مارکوس راشفورد ستاره جوان یونایتد که فصل جاری 21 گل به ثمر رسانده پرداخت و گفت:« مارکوس سرعتی خیره کننده دارد و در عین حال کیفیتی فوق العاده. دشوار است با آن سرعتی که راشفورد دارد، بتوانید تکنیک تان را هم به رخ بکشید. اینکه در آن سرعت بتوانید بهترین تصمیم را در شوتزنی، پاس دادن یا دریبل کردن بگیرید. او بیش از هر کسی من را در یونایتد شگفت زده کرده است. البته قبلا هم از کیفیت او آگاه بودم و معتقدم از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیاست.»

 

 

دیدگاه‌ها