کد خبر : 1696251 | 26 تیر 1399 ساعت 15:30 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

در نشست خبری پس از بازی با نیوکاسل

خشم ژوزه، چرا این سوال را از پپ و کلوپ نمی پرسید؟

ژوزه مورینیو پس از طرح یک سوال در نشست خبری شب گذشته خود به شدت عصبانی شد.

خشم ژوزه، چرا این سوال را از پپ و کلوپ نمی پرسید؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود توانست در زمین نیوکاسل به پیروزی 1-3 دست پیدا کند.

تاتنهام ابتدا با یک گل پیش افتاد ولی دقیقه 57 مت ریچی کار را به تساوی کشاند. بلافاصله ژوزه مورینیو، استیون برخواین هلندی را وارد زمین کرد و او سه دقیقه بعد به هری کین پاس گل داد. در ادامه تاتنهام توسط هری کین به یک گل دیگر نیز دست یافت تا برتری اش تثبیت شود.

 

 

1503469

 

 

در نشست خبری پس از بازی از مورینیو پرسیدند که چرا به برخواین از ابتدا میدان نمی دهد(در 9 بازی از 14 بازی فیکس بوده) که این سوال خشم سرمربی پرتغالی را موجب شد.

مورینیو در پاسخ گفت:« این سوالی است که همیشه از من می پرسید. چرا چنین سوالاتی را برای پپ، کلوپ یا فرانک لمپارد مطرح نمی کنید؟ مربیانی که آنها هم ستاره های بزرگی در تیم شان دارند. لمپارد نیز همیشه پولیشیچ یا هادسون اودی را در ترکیب نمی گذارد ولی ندیده ایم در این مورد از او سوال کنند. اگر پپ برناردو سیلوا را در ترکیب نگذارد، هرگز از او نمی پرسند چرا برناردو را روی نیمگت گذاشتی. فقط من هستم که باید 15 بازیکن را در ترکیب اصلی بگذارم و این حق را ندارم تا یک بازیکن بزرگ را نیمکت نشین کنم.»

 

 

1504317

 

 

مورینیو ادامه داد:« یک روز برخواین در زمین است و می پرسید چرا لوکاس مورا روی نیمکت بود و دفعه بعد عکس این را سوال می کنید. گاهی می پرسید سون چه کار باید انجام دهد که وارد ترکیب شود. اینها نباید کار خاصی انجام دهند. این بازیکنان عضوی از تاتنهام هستند و یک روزهایی باید روی نیمکت بنشینند. یک روز هم در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت. برخواین قرار نیست برای فیکس شدن هیچ کار خاصی انجام دهد. همه بازیکنان تاتنهام باید در بالاترین سطح باشند و هر زمان من تصمیم گرفتم، در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. برای رقابت با تیم های بزرگ باید چنین تیمی باشیم.

چند بار از نونو اسپیریتو(سرمربی وولوز) در مورد نیمکت نشینی آداما ترائوره پرسیده اید؟ چند بار او در 30 دقیقه پایانی وارد زمین شده و ورق را برگردانده است؟ این سوالات فقط برای من است و نه هیچ مربی دیگری.»

 

 

 

دیدگاه‌ها