کد خبر : 1696250 | 26 تیر 1399 ساعت 18:10 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره وحشتناک ویارئال از بازی در ورزشگاه دی استفانو

امشب ویارئال در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت؛ در حالی که از تنها حضورش در این ورزشگاه، خاطره ای بسیار تلخ دارد.

خاطره وحشتناک ویارئال از بازی در ورزشگاه دی استفانو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، امشب از هفته 37 لالیگا رئال مادرید میزبان ویارئال است و با کسب پیروزی می تواند قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کند. به دلیل بازسازی برنابئو، رئال در شروع مجدد لالیگا بازی هایش را در ورزشگاه دس استفانو واقع در کمپ والدبباس برگزار می کند و ویارئال یک بار سابقه بازی در این ورزشگاه را دارد.

 

 

1511632

 

 

فصل 13-2012 که ویارئال به دسته پایین تر سقوط کرده بود و از هفته 22 لیگ دو، این تیم میهمان کاستیا(تیم دوم رئال) بود و در نهایت با 5 گل شکست خورد. آن بازی اولین حضور مارسلینو روی نیمکت ویارئال بود. مارسلینو جانشین خولیو ولاسکز شده بود ولی در اولین بازی برای او تجربه ای تلخ رقم خورد.

 

رئال با بازیکنانی چون خسه، موراتا و چریشف نیمه اول را 2-0 پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم بین دقایق 73 تا 78 سه گل دیگر نیز زد تا شکستی عجیب در تاریخ باشگاه ویارئال به ثبت برسد.

البته مارسلینو در هفته های بعد توانست زیردریایی های زرد را متحول کند و این تیم را به لالیگا برگرداند. اکنون باید دید دومین تجربه حضور ویارئال در دی استفانو چگونه خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها