کد خبر : 1696225 | 26 تیر 1399 ساعت 13:27 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

با شکست سایپا 80 درصد راه بقا را طی می‌کنیم

ویسی: مدیران نباید به سراغ مربیان دیگر تیم‌ها بروند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در صورت پیروزی مقابل سایپا، 80 درصد راه بقا در لیگ برتر را طی کرده ایم.

ویسی: مدیران نباید به سراغ مربیان دیگر تیم‌ها بروند

به گزارش ورزش سه وبه نقل از فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه با سایپا اظهار داشت: بازی حساس و مهمی برای 2 تیم است. در دربی خودروسازان هر دو تیم برای برد تلاش می کنند تا هم به وضعیتشان در جدول سامان بدهند و هم دربی کری خوانی را ببرند. با تمام وجود بازی خواهیم کرد و برای برد به میدان می رویم.


وی در مورد اینکه سایپا از سه تیم بالای جدول سه امتیاز گرفته است، گفت: برای ما این مساله مهم نیست. می خواهیم دست پر از میدان برگردیم. روز مسابقه برای ما مهم است و اینکه در لحظاتی که می توانیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم، این کار را انجام بدهیم.


وی در مورد 2 برد متوالی تیم پیکان در دو هفته گذشته، اظهار داشت: آنقدر باخت آورده ایم که با 2 برد کارمان را تمام شده ندانیم. به بازیکنان هم گفته ام آنقدر بدهی به باشگاه داریم که با این دو پیروزی مغرور نشویم و از نظر روحی باید خوب کار کنیم.


ویسی در مورد اینکه تیمش فقط یک گل کمتر از پرسپولیس صدرنشین زده، عنوان کرد: تیم ما خوب گل می  زند و خوب  هم گل می خورد. این برای ما عجیب بود و می خواستیم روند گل نخوردن مان را قطع کنیم. سیستم دفاعی ما خوب نبود و روز به روز بهتر شدیم. بعد از تعطیلات جدول لیگی با 10 تیم درست کردیم. بعد از شکست مقابل پرسپولیس در آن جدول هشتم بودیم و وقتی ذوب آهن را شکست دادیم سوم شدیم و اکنون هم در رده دوم قرار داریم. این جدول جدا از جدول لیگ را برای خودمان ترسیم کرده ایم. 


سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه با برد سایپا بقای شما در لیگ برتر حتمی خواهد شد یا نه، اظهار داشت: در صورت برد مقابل سایپا 80 درصد راه را برای بقا طی کرده ایم. البته باید ببینیم که رقبای دیگر چه نتایجی می گیرند ولی اکنون سرنوشت ما دست خودمان است. زمانی ته جدول بودیم اما اکنون از ته جدول جدا شده ایم.

 

ویسی در مورد تغییرات مکرر سرمربیان در تیم های لیگ برتر گفت: این مساله زیبنده فوتبال ما نیست زیرا باید به قراردادشان متعهد باشند. مربیان نباید امروز یک باشگاه باشند و در صورت دریافت پیشنهاد بهتر به باشگاه دیگری بروند. پیکان روی من حساب کرده و نباید با یک پیشنهاد بهتر این تیم را رها کنم و بروم. ما معلم و الگوی بازیکنان هستیم. ضمن اینکه مدیران هم نباید به سراغ مربیانی که تیم دارند بروند و برای باشگاه های دیگر ارزش قائل شوند.

دیدگاه‌ها