کد خبر : 1696224 | 26 تیر 1399 ساعت 13:23 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

سوارز: در نوکمپ به لائوتارو خوشامد می‌گویم

لوئیس سوارز از لائوتارو مارتینز به عنوان بازیکنی بزرگ یاد کرد و گفت در صورت انتقال او به بارسا به ستاره آرژانتینی خوشامد خواهد گفت.

سوارز: در نوکمپ به لائوتارو خوشامد می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"‌، لوئیس سوارز از لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینترمیلان که صحبتهای زیادی درباره انتقال او به نوکمپ در تابستان جاری مطرح است به عنوان بازیکنی بزرگ یاد کرد و گفت در صورت انجام این انتقال او به لائوتارو در بارسا خوشامد خواهد گفت.

 

1509695

 

بارسلونا در حال حاضر همچنان به تلاش برای جذب لائوتارو ادامه می‌دهد. در صورت موفقیت بارسا در انجام این ماموریت لائوتارو در کنار سوارز و مسی یک مثلث تهاجمی ترسناک برای بلوگرانا خواهد ساخت.

 

سوارز در گفتگویی با روزنامه کاتالان اسپورت در این باره گفت:" اینکه یک بازیکن از آرژانتین به ایتالیا برود و در لیگی به پیچیدگی سری آ خودش را اینطور نشان بدهد اصلا کار ساده‌ای نیست. لائوتارو جوان است و اگر به بارسا بیاید ما سعی می‌کنیم به او برای هماهنگ شدن با تیم کمک کنیم تا اینجا احساس راحتی کند".

 

1511254

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسا در ادامه صحبتهایش درباره وضعیت بارسا گفت:" ما حالا باید تمام حواس‌مان را به دو بازی باقیمانده بدهیم. ما باید در سطحی بازی کنیم که با پرستیژ این باشگاه مطابقت داشته باشد. آخرین شانس ما برای فتح جام اما در چمپیونزلیگ خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها