کد خبر : 1696221 | 26 تیر 1399 ساعت 13:08 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع راست بازی کردم چون ماهینی مصدوم شد

زامهران: فکری به نساجی آرامش داد

مهاجم نساجی مازندران درباره تغییر پستی که در دیدار با صنعت نفت داد، صحبت کرد.

زامهران: فکری به نساجی آرامش داد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد زامهران درباره تساوی نساجی برابر صنعت نفت گفت: بازی خوبی در گرمای وحشتناک آبادان داشتیم و علی‌رغم اینکه یک امتیاز گرفتیم، می‌توانستیم با دقت بیشتر با سه امتیاز به قائم‌شهر برگردیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که متاسفانه با بی‌دقتی از دستمان رفت.

 

او با اشاره به تاثیر حضور محمود فکری در نساجی ابراز کرد: ایشان یک مربی با دانش است که تخصص بسیار خوبی هم در مباحث روانی دارد. تلفیق این دو مقوله موجب شده که آرامش خاصی به تیم ما حاکم شود که شاید من به شخصه کمتر تجربه کرده‌ بودم و اکنون اعتماد به نفس دوباره‌ای پیدا کرده‌ام. تیم ما امروز راحت فوتبال بازی می‌کند و این یک دستاورد بزرگ برای نساجی است.

 

مهاجم نساجی در مورد اینکه در بازی با نفت موفق به گلزنی نشد، گفت: در نیمه اول که چندان شانسی پیدا نکردم، اما در نیمه‌دوم به دلیل مصدومیت ماهینی، آقای فکری خواستند که در دفاع راست بازی کنم و خدا را شکر باز هم توانستم به تیم کمک کنم. مهم گل زدن نیست و همین که تیم موفق شد نتیجه بگیرد بالاترین هدف ما است.

 

 

1511585

 

 

زامهران با اشاره به هفت بازی پیش روی نساجی در لیگ برتر یادآور شد: بازی‌های باقی‌مانده ما بسیار سخت است، اما ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئن هستم با اضافه شدن آقای فکری نتایج آبرومندانه‌ای را برای هواداران پُرشور نساجی رقم می‌زنیم.

 

او با تاکید بر اینکه مالک باشگاه نساجی تمام امکانات را برای موفقیت تیم بسیج کرده است، گفت: واقعا باید از آقای حدادیان تشکر کنیم که با پرواز اختصاصی تیم را برای بازی‌های باقی‌مانده به سفر می‌فرستند. اینکه مدیر یک باشگاه خصوصی تا این اندازه به فکر آرامش روانی تیمش در این شرایط سخت کروناست، قابل ستایش است.

 

مهاجم نساجی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان ابراز کرد: با توجه به لغو بازی با فولاد، بعد از چندین ماه قرار است در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنیم. قطعا این استادیوم بدون تماشاگر شور و حال ندارد، اما ما برای شاد کردن هواداران خود، تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها