کد خبر : 1696215 | 26 تیر 1399 ساعت 12:41 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی هوایی پرسپولیس آماده حمله به فولاد (عکس)

فولاد کار سختی برای محافظت از دروازه خود در مقابل خط حمله قدرتمند پرسپولیس دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای چهارمین پیروزی متوالی خود بعد از کرونا به مصاف فولاد خواهد رفت. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی پیکان، شاهین و ماشین سازی را شکست دادند که 5 گل زدند و یک گل خوردند تا آمار نزدیک به دو گل در هر بازی را ثبت کنند؛ آماری که شاید در برابر فولاد نیز ادامه پیدا کند.

 

1511570

 

اگرچه تیم گل محمدی فوتبال روی زمین بر پایه مالکیت توپ را اجرا می‌کند اما کادرفنی سرخ ها برنامه های ویژه ای را هم برای استفاده از توپ های بلند دارد. در ترکیب سرخپوشان شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، علی علیپور، امید عالیشاه، مهدی عبدی و... بازیکنان سرزنی هستند که در این مدت توانایی خود را به رخ کشیده اند و حالا آماده دیدار با فولاد هستند.

 

 

1511573

 


در بازی با پیکان سانتر سیامک نعمتی با ضربه سر علی علیپور تبدیل به گل شد و مهدی عبدی نیز از روی نقطه کرنر توانست با ضربه سری تماشایی دروازه شیخ ویسی را فرو بریزد. بنابراین نکونام باید فکری به حال این نیروی هوایی قدرتمند سرخ ها بکند که در لحظات حساس ممکن است گره بازی را باز کند.


برتری پرسپولیس در دوئل های هوایی حتی در میانه میدان هم وجود دارد. جایی که احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا با جنگدگی خاصی روی آسمان نیز تلاش می‌کنند که توپ را تصاحب کنند و دستکم در سه بازی اخیر هم موفق بوده اند.

 

1511572

دیدگاه‌ها