کد خبر : 1696168 | 26 تیر 1399 ساعت 00:16 | 54.9K بازدید | 1 دیدگاه

حرکت گرت بیل غیرحرفه‌ای و بی احترامی به رئال بود

ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستر یونایتد از گرت بیل انتقاد کرد اما در عین حال اظهار داشت که او به بازی کردن احتیاج دارد.

حرکت گرت بیل غیرحرفه‌ای و بی احترامی به رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، تصویری که از خوابیدن راحت گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، روی سکوها در جریان دیدار این تیم مقابل آلاوس منتشر شد تا بار دیگر او را به سوژه انتقادها تبدیل کرده باشد چرا که هواداران رئال معتقد هستند این تصاویر کاملاً واضح نشان می‌دهد که تعهد او نسبت به تیمش صفر است.

 

این اما پایان کار نبود و اتفاقی مشابه توسط گرت بیل این بار در دیدار قبلی رئال مادرید مقابل گرانادا نیز تکرار شد. حالا اما ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد از این حرکت بیل انتقاد کرده است. دیمیتار برباتوف گفت: " دوباره گرت بیل به خاطر خوابیدن روی سکوها به تیتر یک تبدیل شده است. وقتی این صحنه را مشاهده کردم نمی توانستم آن را باور کنم. من او را در حالی دیدم که ماسک را به صورت خود زده و به نوعی وانمود می کند که خوابیده است."

 

 

1510224

 

 

برباتوف در ادامه گفت: " من نمی توانم از این حرکت گرت بیل حمایت کنم. این غیر حرفه‌ای و بی‌احترامی به رئال مادرید بود. من عاشق تماشای بازی گرت بیل هستم و فکر می‌کنم که مشکل او بازی نکردن است. مادرید باید راه‌حلی برای گرت بیل پیدا کند و فکر می‌کنم که این اتفاقات اصلاً چیز خوبی نیست. اگر من هوادار رئال مادرید بودم و می دیدم که یک بازیکن به تیم بی احترامی می کند بسیار عصبانی می شدم."

دیدگاه‌ها