کد خبر : 1696165 | 26 تیر 1399 ساعت 00:02 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

این میلان سهمیه اروپایی می خواهد(عکس)

میلان موفق شد با نتیجه 3-1 کار ما را شکست داده و همچنان امید زیادی برای کسب سهمیه اروپایی داشته باشد.

این میلان سهمیه اروپایی می خواهد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش مسابقه بین دو تیم میلان و پارما از سری مسابقات هفته سی و سوم سری آ خاتمه یافت که این دیدار در پایان با نتیجه 3-1 به سود روسونری خاتمه یافت.

 

 

1511489

 

 

با وجود برتری نسبی میلان اما این پارما بود که در دقایق پایانی نیمه اول به گل برتری دست یافت. کورتیچ روی یک توپ کاتبک با ضربه ای مهار نشدنی برای پارما گلزنی کرد تا تیم مهمان با برتری راهی رختکن شود.

 

در نیمه دوم شاگردان استفانو پیولی از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و نهایتاً در دقیقه 55 گل تساوی را وارد دروازه پارما کردند. فرانک کسیه با یک شوت استثنایی از فاصله ای دور گل تساوی میلان را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه حریف کرد.

 

 

1511491

 

 

شروع طوفانی میلانی‌ها در در نیمه دوم ادامه داشت و آنها در دقیقه 59 به گل دوم دست یافتند. هاکان چالهان اوغلو ضربه ایستگاهی فوق العاده ای را روانه دروازه کرد و الساندرو رومانیولی نیز با یک ضربه سر تمام کننده گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

 

اما این پایان کار نبود و هاکان چالهان اوغلو که پاس گل دوم میلان را به ثبت رسانده بود این بار خودش موفق شد برای روسونری گلزنی کند. این بازیکن روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه پارما را برای بار سوم باز کرد تا حساب کار 3-1 شود.

 

 

1511490

 

 

میلانی‌ها در ادامه بازی کار را کنترل کردند تا مسابقه با همان نتیجه 3-1 خاتمه پیدا کند و تیم استفانو پیولی امید زیادی برای کسب سهمیه اروپایی رقابت های فصل آینده داشته باشد.

دیدگاه‌ها